links

Romanian translation: verigi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:links (distribution chain)
Romanian translation:verigi
Entered by: Cristiana Coblis

10:58 Jan 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / distribution chain
English term or phrase: links
sales are made through a distribution chain with many links.

Cam suna a metafora probabil autorul a vrut sa se exprime plastic , dar pe mine m-a incurcat. Nu pot spune inele/ zale ale lantului de distributie.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
verigi
Explanation:
lant de distributie cu multe verigi
Selected response from:

gvarzaru
Romania
Grading comment
Mii de multumiri pentru ajuror.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6verigi
gvarzaru
4 +2retea de distributie
Ioana Bostan
5conexiuni
Elvira Stoianov
4ramificatii
Roxana Marian


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
retea de distributie


Explanation:
retea de distributie cu mai multe ramuri / puncte (de distributie)

Ioana Bostan
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
2 hrs
  -> multumesc

agree  danv
10 hrs
  -> multumesc

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
conexiuni


Explanation:
mi se pare potrivit

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 11:08:25 (GMT)
--------------------------------------------------

sau chiar interconexiuni

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 11:09:25 (GMT)
--------------------------------------------------

desi varianta clara si evidenta (cea mai simpla) ar fi \"un lant de distributie format din mai multe elemente\"

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
verigi


Explanation:
lant de distributie cu multe verigi

gvarzaru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Mii de multumiri pentru ajuror.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ct54 (X)
16 mins

agree  Oana Popescu
21 mins

agree  Andrei Albu
1 hr

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
2 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs

agree  Chris Hoble
17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ramificatii


Explanation:
....retea de distributie cu multe ramificatii

asta mi se pare a fi intelesul
bafta!


Roxana Marian
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search