general statement

Romanian translation: declaratie generala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:general statement
Romanian translation:declaratie generala
Entered by: AncaPR

14:30 Nov 24, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: general statement
general statement ...from a purchase agreement
fadeisimona
declaratie generala
Explanation:
ai vreo suspiciune ca ar fi putea fi altceva decat declaratie generala?
Selected response from:

AncaPR
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2declaratie generala
AncaPR
4 +1PREVEDERI/precizări/dispoziții generale
ION CAPATINA


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
declaratie generala


Explanation:
ai vreo suspiciune ca ar fi putea fi altceva decat declaratie generala?

AncaPR
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 hrs

agree  mara_cojocaru: nici nu ar putea fi altceva...
4 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
PREVEDERI/precizări/dispoziții generale


Explanation:
Este vorba despre începutul oricărui contract cu aceste "prevederi , precizări sau dispoziții generale".

http://www.wetterbest.ro/assets/Uploads/download/Caiet-sarci...
“PRECIZĂRI GENERALE
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi
prezentarea ofertei şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de cätre
ofertant propunerea tehnică. Caietul de sarcini conţineI în mod obligatoriu. speciticaţii tehnice.
Cerințele impuse vor fi considerare ca fiind minimale”
https://www.facebook.com/permalink.php?id=587218768019971&st...
“CAPITOLUL I - Dispozitii generale
Art. 1. - (1) Orice contract incheiat intre comercianti si consumatori pentru vanzarea de bunuri sau prestarea de servicii va cuprinde clauze contractuale clare, fara echivoc, pentru intelegerea carora nu sunt necesare cunostinte de specialitate.”
http://www.drdpbv.ro/pdfuri/2012/aprilie/Consolidare corp dr...
“1. Prevederi Generale 1.1. Definitii In Conditiile de Contract ("aceste Conditii"), care includ Conditiile Speciale si aceste Conditii Generale, urmatoarele cuvinte si expresii vor avea semnificatiile de mai jos. Cuvintele care indica persoane sau parti includ societati sau alte entitati legale, cu exceptia cazurilor in care contextul cere altfel.”


ION CAPATINA
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GGruia
8 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search