diluent water

Romanian translation: apă pentru diluare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:diluent water
Romanian translation:apă pentru diluare
Entered by: Andrei Albu

10:53 Nov 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: diluent water
Apă diluantă? De diluare? Pentru diluare?...

Face parte din descrierea unui generator de dioxid de clor:
The "diluent water" connection should be joined to a drinking water connection. For trouble-free production of chlorine dioxide, the water quality of the diluent water must conform at least to the drinking water requirements, according to...

Mulţumesc anticipat.
Andrei Albu
Romania
apă pentru prepararea diluţiei
Explanation:
sau "pentru diluare", nu e deloc greşit..
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Nu mi-a fost uşor cui să acord punctele. Am luat această decizie în urma consultării cu clientul, care a preferat varianta "apă pentru diluare". Oricum, mulţumesc mult celor care au răspuns şi/sau comentat pe marginea întrebării mele.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3apă de diluţie
Robert Tanase
4apă pentru prepararea diluţiei
Ciprian Patrascu


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
apă pentru prepararea diluţiei


Explanation:
sau "pentru diluare", nu e deloc greşit..

Ciprian Patrascu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Nu mi-a fost uşor cui să acord punctele. Am luat această decizie în urma consultării cu clientul, care a preferat varianta "apă pentru diluare". Oricum, mulţumesc mult celor care au răspuns şi/sau comentat pe marginea întrebării mele.

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
apă de diluţie


Explanation:
contexte asemănătoare

hope it helps

Example sentence(s):
  • De la distribuitorul de apa este adusa apa de dilutie, care se amesteca cu sulfatul de aluminiu 25 %.
  • Se introduce apa de dilutie (apa industriala), respectiv 200 Kg. Se introduce in reactor solutia de acid clorhidric concentrat, 1000 Kg (concentratie 35%) ...

    Reference: http://www.apaserv.ro/p19-statia_de_reactivi.htm
    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:yFLkx5HAVUAJ:www.arpmb....
Robert Tanase
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihaela Petrican: în engleză ar fi
15 mins
  -> eu unul nu percep diferenţa

agree  Florin Ioan Ular: Este acelaşi lucru cu dilution water - apa pe post de diluant, cu rol diluant
6 hrs
  -> mulţumesc pentru susţinere

agree  Bogdan Burghelea
21 hrs
  -> mersi

agree  Could-you
22 hrs
  -> mersi




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search