2-Hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on

Romanian translation: 2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:2-Hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on
Romanian translation:2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă
Entered by: Adriana Sandru

05:54 Nov 10, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / Chimie
English term or phrase: 2-Hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on
Denumirea substanţei apare într-un text de protecţia mediului.
Cunoaşte cineva denumirea exactă în limba română?
Mulţumesc anticipat pentru toate sugestiile.
Adriana Sandru
France
2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă
Explanation:
2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă
Selected response from:

Andrei A.Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +32-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă
Andrei A.Albu
52-hidroxi-2-metil-1-fenil normal propanonă
Irina Lazarescu
32-hidroxi-2-metil-1-fenil propanonă
elena1310


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
2-hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on
2-hidroxi-2-metil-1-fenil propanonă


Explanation:
CAS NO.: 7473-98-5
http://ro.list-of-companies.org/Details/10215292/China/CAC_C...

elena1310
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
2-hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on
2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă


Explanation:
2-Hidroxi-2-metil-1-fenil-propan-1-onă

Andrei A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc.
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc foarte mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Doicin (X): De acord... :)
1 hr

agree  RODICA CIOBANU
1 hr

agree  Antonia Toth
7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
2-hydroxy-2-methyl-1-phenyl-propan-1-on
2-hidroxi-2-metil-1-fenil normal propanonă


Explanation:
vezi postarea la discutii .

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-11-10 12:09:02 GMT)
--------------------------------------------------

Un link pt nomenclutura IUPAC
http://www.angelo.edu/faculty/kboudrea/organic/IUPAC_Handout...

Pagina 6 din 9 la pct 3- KETONE
Exemplul este pentru 3-ciclohexen-1-ona (la 1-ona "1" este optional)

Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc frumos pentru explicaţiile utile şi pentru nomenclatura IUPAC.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Doicin (X): Din cate stiu eu, trebuie pus si acel 1 de la propan-1-ona.
0 min

agree  elena1310
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search