storyboard

Romanian translation: storyboard

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:storyboard
Romanian translation:storyboard
Entered by: anamaria bulgariu

11:30 Nov 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / pre-producţie
English term or phrase: storyboard
http://www.google.ro/search?q=storyboard&hl=ro&cr=countryRO&...

Am observat că s-a menţinut termenul ca atare. Există ceva mai bun?
Mulţumesc
anamaria bulgariu
Romania
storyboard
Explanation:
Mai bun şi mai concis decât "storyboard" nu există. În plus, s-a încetăţenit ca atare în domeniul publicităţii.
Selected response from:

Bogdan Honciuc
Romania
Grading comment
Oricum aveam nevoie de ceva concis şi ştiu că se foloseşte mult şi în publicitate.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4storyboard
Bogdan Honciuc
4scenariu ilustrat (in imagini)
mistahara (X)
4secvenţă de ecrane
Krisztina Szűcs


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
secvenţă de ecrane


Explanation:
secvenţă de ecrane

--------------------------------------------------
Note added at 6 perc (2007-11-21 11:36:28 GMT)
--------------------------------------------------

Sau scenariu ilustrat

--------------------------------------------------
Note added at 7 perc (2007-11-21 11:37:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.artmatrix.ro/dictionar_de_publicitate.htm
http://www.abm.ro/dictionar.php?lit=S


    Reference: http://thor.info.uaic.ro/~busaco/teach/courses/interfaces/in...
Krisztina Szűcs
Romania
Works in field
Native speaker of: Hungarian

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scenariu ilustrat (in imagini)


Explanation:
sau decupaj in imagini.

http://209.85.135.104/search?q=cache:lnkI9lduKZMJ:www.abm.ro...

Se poate traduce, dar vad ca pana si francezii il folosesc asa.

mistahara (X)
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
storyboard


Explanation:
Mai bun şi mai concis decât "storyboard" nu există. În plus, s-a încetăţenit ca atare în domeniul publicităţii.

Bogdan Honciuc
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Oricum aveam nevoie de ceva concis şi ştiu că se foloseşte mult şi în publicitate.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza
0 min
  -> Mulţumesc! (şi pentru link)

agree  lucca
13 mins
  -> Mulţumesc!

agree  andreea irimia
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search