to dispose of

Romanian translation: "se debaraseaza"

19:45 Apr 12, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: to dispose of
Intr-un frumos film:
- When nobody claims the body of the deceased, the coroner disposes of the body.
- Dispose?! You're kidding me. He's not a piece of trash!

Nu ma pot gindi la nici un echivalent cit de cit acceptabil. (Poate nici nu exista, avind in vedere subiectul... Yuck)
Bogdan Honciuc
Romania
Romanian translation:"se debaraseaza"
Explanation:
recunosc ca am lucrat prea mult azi, asa ca poate nu mai functioneaza neuronul bine

sau alternativ eventual "sa scape de el"
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc mult, asta e cuvintul pe care il cautam. Multumesc si celorlalte colege pentru sugestii.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a distruge
Oana Apetrei
3a se descotorosi de//
Mihaela Brooks
3"se debaraseaza"
Elvira Stoianov
3aruncă
Maricica W.


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aruncă


Explanation:
...

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"se debaraseaza"


Explanation:
recunosc ca am lucrat prea mult azi, asa ca poate nu mai functioneaza neuronul bine

sau alternativ eventual "sa scape de el"

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc mult, asta e cuvintul pe care il cautam. Multumesc si celorlalte colege pentru sugestii.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a se descotorosi de//


Explanation:
se descotoroseste de

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
a distruge


Explanation:
a se descotorosi in sensul de a distruge (ex. dispose of records)
Cred ca merge si in contextul tau. Eu il folosesc frecvent cu intelesul asta cu privire la inregistrari ce nu mai trebuie recuperare si refolosite.

Oana Apetrei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search