power user

Romanian translation: utilizator experimentat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power user
Romanian translation:utilizator experimentat
Entered by: Simona Hagiu

13:49 Oct 31, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: power user
o anumita aplicatie de pe web acorda acest statut utilizatorilor sai cei mai activi, care descarca primii noile versiuni, care acorda feedback, etc....

cum le-ati spune voi ?
mersic.
Simona Hagiu
Romania
utilizator experimentat
Explanation:
utilizator experimentat :)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-10-31 14:07:45 GMT)
--------------------------------------------------

Altă variantă ar fi "utilizator expert"...
Selected response from:

Andrei A.Albu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +15utilizator experimentat
Andrei A.Albu
3utilizator cu acces integralintegral/cu drepturi depline/ mebru utilizator
Oana Popovici


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +15
utilizator experimentat


Explanation:
utilizator experimentat :)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-10-31 14:07:45 GMT)
--------------------------------------------------

Altă variantă ar fi "utilizator expert"...

Andrei A.Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Balan: sau "utilizator principal"; e acelasi lucru
8 mins
  -> Mulţumesc. Principal?... Nu cred...

agree  Cristina Surmei: sau "utilizator principal" (cf. Dicţionar de calculatoare EN-RO, autor Nicolae Ionescu-Cruţan, Ed. Niculescu, 2007); în această ediţie apare "utilizator experimentat, utilizator principal", a fost puţin revizuită :))
9 mins
  -> Mulţumesc. Nu sunt sigur că definiţia din acest dicţionar e cea mai fericită. În ediţia din 2001 (pe care o am eu) e una şi mai şi: "utilizator puternic" ;)

agree  Mihai Badea (X): superutilizator :)
15 mins
  -> Mulţumesc. Da!

agree  clauswe
33 mins
  -> Mulţumesc

agree  anamaria bulgariu
55 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristian Brinza: utilizator de putere (200CP, 8 cilindri în V) :)
1 hr
  -> Mulţumesc :)

agree  Anca Nitu: utilisateur expérimenté conform cu GDT
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  irina savescu: "utilizator expert"
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Radu DANAILA
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day 40 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Butas
1 day 18 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Irina-Maria Foray
2 days 19 hrs
  -> Mulţumesc

agree  cezara lucas: cam tarziu, ce-i drept
3 days 1 hr
  -> Mulţumesc

agree  wordbridge
3 days 7 hrs
  -> Mulţumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utilizator cu acces integralintegral/cu drepturi depline/ mebru utilizator


Explanation:
Eu as spune asa. Este vorba despre un membru care plateste, este abonat, pentru a avea acces la toate functiile website-ului sau programului respectiv.
Vad totusi ca pe internet termenul este lasat in engleza cam peste tot.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-10-31 15:21:22 GMT)
--------------------------------------------------

Offff! am mancat litere din graba!
recapitulez: utilizator cu acces integral/ cu drepturi depline sau membru utilizator


Oana Popovici
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search