conflicting program

Romanian translation: program incompatibil

17:19 May 26, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: conflicting program
"A program detected that it cannot start because a conflicting program is running. The program will automatically start once the conflicting program has ended, as long as there are no other conflicting programs running at that time."
http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/clresctr/vxrx/index...
Mihai Badea (X)
Luxembourg
Romanian translation:program incompatibil
Explanation:
Desigur, nu e specialitatea mea, dar poate îţi ofer un punct de plecare pentru alte cercetări. În general, când vorbeşti despre un program, poţi spune că este compatibil sau incompatibil cu alte programe. Şi astfel traduci tot prin două cuvinte.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Mulţumesc frumos, Maria. Acesta-i termenul pe care-l căutam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6program incompatibil
Maria Diaconu
4 +2program in conflict cu cel curent
Anca Nitu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
program in conflict cu cel curent


Explanation:
adica unul trage hais celalalt cea si drept urmare nimi nu merge

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48: asta e: nu se suportă:)
11 mins

agree  RODICA CIOBANU
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
program incompatibil


Explanation:
Desigur, nu e specialitatea mea, dar poate îţi ofer un punct de plecare pentru alte cercetări. În general, când vorbeşti despre un program, poţi spune că este compatibil sau incompatibil cu alte programe. Şi astfel traduci tot prin două cuvinte.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc frumos, Maria. Acesta-i termenul pe care-l căutam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel: da
9 hrs

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs

agree  cezara lucas
11 hrs

agree  Florina-Livia Angheluta (X)
12 hrs

agree  ELLA IACOB
16 hrs

agree  Tradeuro Language Services
3 days 23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search