screen

Romanian translation: a trece in revista/a verifica (o lista)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:screen
Romanian translation:a trece in revista/a verifica (o lista)
Entered by: TRAD Melina

15:17 Apr 7, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Computers: Software
English term or phrase: screen
Bună dragi colegi,

am nevoie de o traducere pentru acest cuvânt în următorul context:

X will be implementing a new compliance tool resulting in improved ability to screen consumers.
The major change in the flow is that Receivers will not be screened until at the time of receive.

Nu mă convinge nici clasificare, nici control, nici triere, iar cu verificare stau la îndoială... mai e ceva, care mi se tot învârtește prin cap, dar nu stă să-l prind :(

Mulțumesc mult de tot pentru idei.
cameliaim
Spain
a trece in revista
Explanation:
O varianta...
DEX :"A trece în revistă = a examina pe rând, a cerceta succesiv elementele unui ansamblu."
Depinde, apoi, de scopul acestei treceri in revista, pentru a utiliza un alt verb.
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2a verifica
Molnar Eniko
5triere
Janos Fazakas
4a selecta
Irina Lazarescu
4a trece in revista
TRAD Melina


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a trece in revista


Explanation:
O varianta...
DEX :"A trece în revistă = a examina pe rând, a cerceta succesiv elementele unui ansamblu."
Depinde, apoi, de scopul acestei treceri in revista, pentru a utiliza un alt verb.

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc frumos, cred că în contextul meu e mai potrivit a verifica.


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
triere


Explanation:
Chiar dacă nu-ți place, acesta este cuvântul:) Se mai folosește și în medicină la trierea pacienților pentru un studiu clinic.

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: înclin totuși să cred că nu este cel mai adecvat tremen, fiind vorba de un serviciu de transfer de bani. Expeditorul se duce la biroul agenției X, indica suma, destinatarul și ce-o mai fi nevoie și gata. Nu cred că agenția poate tria destinatarii, ci eventual îi poate verifica, sa vadă cât de cât dacă nu e vorba de vreo înșelătorie.

Asker: Mulțumesc mult, am mai învățat ceva :(


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a verifica


Explanation:
As merge pe "a verifica"

Molnar Eniko
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc mult, pe acesta l-am folosit.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Éva Krecht: http://ro.bab.la/dictionar/engleza-romana/screen
3 hrs

agree  francisionatan: probabil cel mai apropiat termen de sensul folosit in context
23 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a selecta


Explanation:
Sensul propriu este de a trece prin sita sau prin ciur, a cerne, a sorta.
Conform Oxford Concise:
screen
n noun
1 an upright partition used to divide a room, give shelter, or provide concealment. Øa windscreen of a motor vehicle. Øa frame with fine wire netting used to keep out flying insects.
- to pass (a substance such as grain or coal) through a large sieve or riddle, especially so as to sort it into different sizes.




Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc mult, Irina, dar în conteztul meu nu se portivea :(





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search