joypad

Romanian translation: tasta de navigare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:joypad
Romanian translation:tasta de navigare
Entered by: Dan Marasescu

16:17 Oct 13, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: joypad
E vorba de un fel de tasta de navigare la unele telefoane mobile. Vezi foto (tasta mare, rotunda din mijloc): http://www.telefonino.net/cgi-bin/news.asp?n=8020&p=9#
E diferita de "joystick", pe care l-am tradus cu "buton de navigare". Vezi foto si pentru joystick (butonul din mijloc, ca un stift, care se inclina): http://www.siamphone.com/catalog/sonyericsson/t310.htm

Nu pot sa il las netradus, asa ca va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie. As pastra partea cu "de navigare".

Multumesc,
Dan
Dan Marasescu
Romania
tasta de navigare
Explanation:
...tasta de navigare/deplasare cu/in 4 directii
Am observat ca este folosita destul de des aceasta expresie pentru exact ceea ce ai explicat in context
Selected response from:

Simona Sorokin (X)
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tasta de navigare
Simona Sorokin (X)
4 +2disc de navigare (in patru directii)
elenus
3rotita de navigare
Andrei Albu


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rotita de navigare


Explanation:
rotita de navigare/comanda de navigare

Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tasta de navigare


Explanation:
...tasta de navigare/deplasare cu/in 4 directii
Am observat ca este folosita destul de des aceasta expresie pentru exact ceea ce ai explicat in context


    Reference: http://www.comunic.ro/articol.php?id=579
    Reference: http://www.gsmland.ro/noutati/teste3200.html
Simona Sorokin (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman
1 hr
  -> multumesc

agree  Laszlo David
1 day 10 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 days 13 hrs
  -> multumesc

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
disc de navigare (in patru directii)


Explanation:
Am gasit varianta asta la o camera foto digitala care are un astfel de buton. Mi se pare potrivit "disc" pentru ca, din ce vad eu la telefonul meu, joypad-ul arata ca un buton mai plat distribuit pe o suprafata mai mare, avand cele patru directii de navigare indicate pe margini prin mici sagetele.

"Celelalte butoane (in numar de 10) sunt plasate in jurul display-ului LCD de 1.5 inch si deservesc functii mai mult sau mai putin complexe si sunt insotite inclusiv de un disc de navigare in patru directii."

http://www.bestcomputers.ro/detaliu_prezentare.php?cod=112

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: cred ca suna mai bine
2 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 days 54 mins
  -> multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search