power spike

Romanian translation: tranzient/suprasarcină tranzientă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power spike
Romanian translation:tranzient/suprasarcină tranzientă
Entered by: raikks

11:31 Sep 12, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: power spike
The Uninterruptible Power Source (UPS) is an optional device that protects the Control Loading System (CLS) from sudden power loss and random >power spikes
raikks
Romania
tranzient
Explanation:
Este vorba de un curent (tensiune) caere să zic așa sare peste cal:) Cineva bagă în priză un cuptor sau o centrifugă, și unul din cei 50 de hertzi uită că trebuie să rămână pe la 230V. și o ia razna cu valori mult superioare. Deoarece frecvența acestor evenimente este foarte redusă - de obicei sub 0,1 hertz - aceste tranziente trec prin sistemele de filtrate ca și cuțitul fierbinte prin unt.
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tranzient
Janos Fazakas
4șoc de curent
Augustin Dragoste


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tranzient


Explanation:
Este vorba de un curent (tensiune) caere să zic așa sare peste cal:) Cineva bagă în priză un cuptor sau o centrifugă, și unul din cei 50 de hertzi uită că trebuie să rămână pe la 230V. și o ia razna cu valori mult superioare. Deoarece frecvența acestor evenimente este foarte redusă - de obicei sub 0,1 hertz - aceste tranziente trec prin sistemele de filtrate ca și cuțitul fierbinte prin unt.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: Da, Janos, aşa e, dar sugera să propui termenul "suprasarcină tranzientă"
42 mins

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
șoc de curent


Explanation:
Șocuri de curent apar la trăznete și la scurtcircuite. Ele au caracter tranzitoriu, de la valoarea nominală la o valoare mult mai mare, pînă intervine protecția circuitului în cauză.

Augustin Dragoste
Romania
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search