Heat recovery ventilation unit

Romanian translation: Unitate de ventilaţie cu recircularea aerului cald

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Heat recovery ventilation unit
Romanian translation:Unitate de ventilaţie cu recircularea aerului cald
Entered by: Florin Ioan Ular

22:16 Nov 18, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / ventilation works
English term or phrase: Heat recovery ventilation unit
acelasi context ca la precedenta
fara poze, fara nimic
pe ghicitelea cred ca e "Unitate de ventilatie cu schimbator de caldura"
orice sugestii sint binevenite
Adriana Crihan
Romania
Unitate de ventilaţie cu recircularea aerului cald
Explanation:
...cred că asta vrea să zică 'heat recovery'.

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2006-11-18 23:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

Sau „ventilator cu sistem de recirculare a aerului cald” - altă variantă.
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
multumesc tuturor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2unutate de ventilatie cu recuperarea caldurii
iulian dobreanu
4 +1Unitate de ventilaţie cu recircularea aerului cald
Florin Ioan Ular
5unitate de ventilatie cu aer cald
divas


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
heat recovery ventilation unit
unitate de ventilatie cu aer cald


Explanation:
O posibilitate.

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2006-11-18 22:40:41 GMT)
--------------------------------------------------

sau o alta varianta de traducere:unitate de ventilatie cu schimbator termic

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
heat recovery ventilation unit
Unitate de ventilaţie cu recircularea aerului cald


Explanation:
...cred că asta vrea să zică 'heat recovery'.

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2006-11-18 23:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

Sau „ventilator cu sistem de recirculare a aerului cald” - altă variantă.

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
multumesc tuturor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
1 day 7 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
heat recovery ventilation unit
unutate de ventilatie cu recuperarea caldurii


Explanation:
forced convection air heater - aerotermă (circula sau recircula aer cald)
heat recovery - recuperare a căldurii ( ca sursa secundara de energie, recupereaza caldura din aerul pe care il circula sau recircula)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-11-19 04:33:54 GMT)
--------------------------------------------------

buna dimineata! UNITATE, DESIGUR! si fraternitate.

iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> multumesc, Bogdan,o Duminica frumoasa!

agree  Adriana Sandru
4 hrs
  -> multumesc , Adriana. Suntem de aceeasi parere.DAR.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search