shell

Romanian translation: partea de protectie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shell
Romanian translation:partea de protectie
Entered by: Raluca Mot

12:07 Nov 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: shell
Activities regarding the shell part (waterproofing systems, thermal insulation systems, industrial flooring systems, syphonic rainswater drainage systems...etc)
Cristiana Malinas
Romania
partea de protectie
Explanation:
in paranteza sunt enumerate lucrari de izolare, deci "shell" s-ar putea referi la protectie
Selected response from:

Raluca Mot
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4partea de protectie
Raluca Mot
4 +2sistemele cheie/componentele cheie
Cristina Chaplin
3dotari exterioare
iulian dobreanu
3zona de acoperire
divas


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zona de acoperire


Explanation:
o posibilitate

--------------------------------------------------
Note added at 9 minute (2006-11-24 12:17:04 GMT)
--------------------------------------------------

shell:invelis,strat

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
partea de protectie


Explanation:
in paranteza sunt enumerate lucrari de izolare, deci "shell" s-ar putea referi la protectie

Raluca Mot
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc tuturor...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prims-Grup: Da. Poate "sisteme de protectie/izolatie" ar fi mai potrivit.
3 hrs

agree  Florin Ioan Ular: da, cam la asta se refera "shell"
4 hrs

agree  Bogdan Burghelea
19 hrs

agree  Could-you
20 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sistemele cheie/componentele cheie


Explanation:
:)

Cristina Chaplin
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Mi se pare corect! Partea centrală, esenţială, fără de care nu se poate.
12 mins
  -> multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> multumesc !

neutral  Florin Ioan Ular: Or fi ele importnate dar trebuie tradus sensul de shell - de acoperire (waterproofing, insulation, flooring) Răsp: Înseamnă că putem traduce orice în loc de shell că doar se subînţelege din paranteză - ssisteme solide, drăguţe, colorate - „scumpi” .
4 hrs
  -> scumpete, sensul de acoperire este inclus implicit si intarit prin enumerarea in paranteza a sistemelor componente din nucleu

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dotari exterioare


Explanation:
partea exterioara, dotarile exterioare ale constructiei
plus ce a spus Raluca: de protectie
adica Dotari exterioare pentru protectia cladirii

Pentru ora asta, in gluma, dar propriu: invelis, coaja.
In America: Shell, au benzina ieftina; in maghiara: MOL, au o cafea excelenta.
Ca sa treci la fraza urmatoare cu un zambet.
Spor la treaba!

iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search