crumpet

Romanian translation: scovergă (de post)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crumpet
Romanian translation:scovergă (de post)
Entered by: Tudor Soiman

21:50 Apr 23, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cooking / Culinary
English term or phrase: crumpet
Inteleg ca ar fi un fel de mincare (prajituri? fursecuri?) made in England (a small, unsweetened batter cake baked on a griddle: it is usually toasted before serving). Nu l-am gasit in nici un dictionar Eng-Rom and I can't cook to save my life, asa ca nu-mi dau seama ce e.
Bogdan Honciuc
Romania
scovergă (de post)
Explanation:
Pentru post, nu se folosesc oua sau lapte (iaurt, smintina), ci doar faina, apa, sare, drojdie, mirodenii si ulei.
vezi si dif. crumpet/English muffin


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 1 min (2005-04-24 00:52:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kittyjoyce.com/azender/log/archive/001152.html )un thread unde se spune ca aceasta crumoet este more like a pancake
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
Nu e o definitie exacta, dar e cea mai buna in contextul meu. Multumesc tuturor pentru sugestii!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5scovergă (de post)
Tudor Soiman
5lipie
Mihaela Brooks
5 -1fursecuri
Andrea Macarie
4chifla
Maricica W.


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chifla


Explanation:
ar putea fi, ma gandesc...


    Reference: http://www.hormel.com/kitchen/glossary.asp?id=33218&catitemi...
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
fursecuri


Explanation:
nu cred ca exista o traducere exacta, dar eu as traduce fursecuri.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-23 22:02:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eatrightutah.org/images/crumpet.jpg


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-04-23 22:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

definitie din dictionarul teora englez-roman:

1. un fel de lipie (se serveste fierbinte si cu unt deasupra)

desi in imaginile din google nu arata tocmai a lipie, nu?

Andrea Macarie
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ioana Costache: How about bacon and egg crumpets, then?!
10 mins

disagree  Mihaela Brooks: Toasted fursecuri??? Am citit doar fursecuri...timpul il dedic cercetarii in dictionar...chiar daca intimplator avem acelasi dictionar
20 mins
  -> dar vezi si tu ca nu e nici lipie. si de cauti poze pe google, ai sa vezi de ce am raspuns fursecuri. Have a nice evening anyway :-)

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lipie


Explanation:
un fel de lipie -se serveste fierbinte cu unt pe deasupra
DIctionar englez-roman leon levitchi, ed teora 1993

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ioana Costache: lipie ( Pâine rotundă şi plată, puţin crescută, cu coajă multă şi miez puţin) = flatbread (Any of various breads made from usually unleavened dough and baked in flat, often round loaves); nan etc = exemple
6 mins
  -> wrap..ca forma este ca o clatita...dar cu gust de piine...mult mai subtire ca lipia....nan...este un wrap este specific bucatariei indiene..lipia este diferita de ele

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
scovergă (de post)


Explanation:
Pentru post, nu se folosesc oua sau lapte (iaurt, smintina), ci doar faina, apa, sare, drojdie, mirodenii si ulei.
vezi si dif. crumpet/English muffin


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 1 min (2005-04-24 00:52:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kittyjoyce.com/azender/log/archive/001152.html )un thread unde se spune ca aceasta crumoet este more like a pancake


    Reference: http://www.worldwidewords.org/topicalwords/tw-cru1.htm
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Nu e o definitie exacta, dar e cea mai buna in contextul meu. Multumesc tuturor pentru sugestii!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search