leave to rest

Romanian translation: se lasă la frigider

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leave to rest
Romanian translation:se lasă la frigider
Entered by: C. Roman

20:01 Nov 27, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: leave to rest
Leave to rest in the refrigerator for an hour, then take out and leave at room temperature for half an hour.
Mili18
se lasă la frigider
Explanation:
Pur si simplu....as zice eu. Doar daca nu e nevoie de completari precum: sa se inchege, pana se intareste, etc . Dupa context
Selected response from:

C. Roman
Spain
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8se lasă la frigider
C. Roman
4 +7se lasă să se odihnească
Maria Diaconu
3a lăsa să se aşeze
Valentin Alupoaie


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
se lasă să se odihnească


Explanation:
chiar aşa se spune...

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: la frigider!
18 mins
  -> mulţumesc

agree  Florin Ioan Ular: Exact!
25 mins
  -> mulţumesc

agree  Lucica Abil: expresia este consacrată :)
1 hr
  -> Desigur! Mulţumesc, chiar mă mir că n-o ştie toată lumea :)

agree  Ioana Costache: Se aplică doar la aluat sau şi la altceva?
3 hrs
  -> doar la aluat, zic eu din experienţa vastă :-D

agree  Anca Nitu: la frigider...
6 hrs
  -> mulţumesc - sigur că la frigider, dar nu era inclus în termenul de întrebat

agree  Camelia Frunză
11 hrs
  -> mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
11 hrs
  -> mulţumesc

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a lăsa să se aşeze


Explanation:
:P

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
se lasă la frigider


Explanation:
Pur si simplu....as zice eu. Doar daca nu e nevoie de completari precum: sa se inchege, pana se intareste, etc . Dupa context

C. Roman
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
3 mins
  -> Mulţumesc, Camelia.

agree  Valentin Alupoaie
3 mins
  -> Merçi, Valentin. Nici varianta ta nu e rea...

agree  Bogdan Honciuc
11 mins
  -> Mulţumesc, Bogdan.

agree  lucca
16 mins
  -> Mulţumesc, Lucian.

agree  Cristian Brinza: richtig!
32 mins
  -> Gracias ;-)

agree  divas
37 mins
  -> Mulţumesc

agree  Tudor Soiman: Sunt 2 expresii, "se lasă să stea" şi "se pune la frigider". Aici, "Se pune la frigider şi se lasă să stea 1 ora ... se lasă la temp. cam."
11 hrs
  -> Mulţumesc, Tudor. Ai dreptate.

agree  Could-you
2 days 2 hrs
  -> Mulţumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search