peanut clusters

Romanian translation: (bulgări de) alune trase in ciocolată

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peanut clusters
Romanian translation:(bulgări de) alune trase in ciocolată
Entered by: cristinacb (X)

14:47 Aug 23, 2012
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Cooking / Culinary / text
English term or phrase: peanut clusters
Este o enumerare de produse (dulci) pe baza de alune, obisnuite/des intalnite in SUA:

“After all, (...), we wouldn't have peanut butter sandwiches, peanut clusters, Reese's Peanut Butter Cups(™), peanut butter cookies, the comic strip 'Peanuts'...”

(Fragmentul face parte dintr-un text literar)
Momentan, eu am tradus prin prajiturele de ciocolata cu alune.
cristinacb (X)
Romania
(bulgări de) alune trase in ciocolată
Explanation:
... cam asta ar fi: alunele sunt trase in ciocolata si lasate sa se raceasca / intareasca in forma de bulgari mici.
Ingredientele sunt numai doua: alunele si ciocolata:
http://allrecipes.com/recipe/peanut-clusters/

Cand eram copil, se vindeau bulgari de genul acesta din floricele de porumb trase in zahar caramelizat; la punga.
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
E mai potrivit acest răspuns deoarece nu cred că e vorba chiar de nişte fursecuri; oricum un echivalent exact în limba română nu prea avem, nu?

Spor in toate!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(bulgări de) alune trase in ciocolată
mihaela.
3fursecuri de ciocolată cu arahide
Klára Kalamár


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fursecuri de ciocolată cu arahide


Explanation:
o sugestie...

Klára Kalamár
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(bulgări de) alune trase in ciocolată


Explanation:
... cam asta ar fi: alunele sunt trase in ciocolata si lasate sa se raceasca / intareasca in forma de bulgari mici.
Ingredientele sunt numai doua: alunele si ciocolata:
http://allrecipes.com/recipe/peanut-clusters/

Cand eram copil, se vindeau bulgari de genul acesta din floricele de porumb trase in zahar caramelizat; la punga.

mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
E mai potrivit acest răspuns deoarece nu cred că e vorba chiar de nişte fursecuri; oricum un echivalent exact în limba română nu prea avem, nu?

Spor in toate!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli
5 hrs
  -> thanks!

agree  RODICA CIOBANU
17 hrs
  -> thanks!

agree  Manescu Alexandra
21 hrs
  -> thanks!

agree  Klára Kalamár
1 day 18 hrs
  -> thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search