thorough cooking

Romanian translation: gătirea temeinică

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thorough cooking
Romanian translation:gătirea temeinică
Entered by: Desirea

09:50 Oct 30, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: thorough cooking
Deep frying is not advised under any circumstances nor is eating
meat raw in most cases *Thorough cooking* is
repeatedly advised and is the basis for some often misunderstood
warnings against eating “red meat.”
Desirea
gătirea temeinică
Explanation:

Sau "pregătirea termică corespunzătoare", ca în exemplele următoare:

Teniaza
www.sfatulmedicului.ro/Parazitoze/teniaza_675 - Translate this page
pregatirea termica corespunzatoare a carnii (gatirea temeinica distruge parazitul) - respectarea masurilor igienice elementare (spalarea mainilor dupa folosirea ...


Produsele nepreparate, mai ales cărnurile, carnea de pasăre şi peştele, pot conţine bacterii ... Gătirea temeinică a alimentelor ucide bacteriile. În acest scop ...


Thorough cooking kills Salmonella. ... Avoid eating undercooked eggs or food dishes containing raw eggs and remember thorough cooking kills Salmonella ...
Selected response from:

Cristina Crişan
Romania
Grading comment
Multumesc, MCristy!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3gătirea temeinică
Cristina Crişan
4 +1gătire completă/integrală
Manescu Alexandra
3gatirea lenta/la foc mic/la cuptor
Catalin Oprea
3preparare termică în profunzime
Claudia Coja


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
preparare termică în profunzime


Explanation:
O idee...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gatirea lenta/la foc mic/la cuptor


Explanation:
adica nu e prajit sau fiert, e cooked.. gatit/facut la cuptor/ la foc mic

Catalin Oprea
Romania
Native speaker of: Romanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gătire completă/integrală


Explanation:
thorough cooking- gătire completă

Example sentence(s):
  • Gatirea completa va distruge agenii patogeni, ceea ce înseamnă că o temperatura de cel puin

    Reference: http://www.sfaturimedicale.ro/infectiile-digestive.html
Manescu Alexandra
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra & Kenneth Grossman
17 hrs
  -> Thank you

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
gătirea temeinică


Explanation:

Sau "pregătirea termică corespunzătoare", ca în exemplele următoare:

Teniaza
www.sfatulmedicului.ro/Parazitoze/teniaza_675 - Translate this page
pregatirea termica corespunzatoare a carnii (gatirea temeinica distruge parazitul) - respectarea masurilor igienice elementare (spalarea mainilor dupa folosirea ...


Produsele nepreparate, mai ales cărnurile, carnea de pasăre şi peştele, pot conţine bacterii ... Gătirea temeinică a alimentelor ucide bacteriile. În acest scop ...


Thorough cooking kills Salmonella. ... Avoid eating undercooked eggs or food dishes containing raw eggs and remember thorough cooking kills Salmonella ...

Cristina Crişan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc, MCristy!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Barbalat
1 hr
  -> Mulţumesc, Maria.

agree  RODICA CIOBANU
2 days 1 hr

agree  Tradeuro Language Services
3 days 22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search