old-fashioned rolled oats

Romanian translation: Boabe de ovaz presate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:old-fashioned rolled oats
Romanian translation:Boabe de ovaz presate
Entered by: simona_v1

11:49 Aug 27, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary / cereals
English term or phrase: old-fashioned rolled oats
Buna ziua!

Imi puteti spune care este echivalentul in romana pentru "old-fashioned rolled oats"? Este inclus ca ingredient intr-o reteta culinara.
Multumesc!
simona_v1
Boabe de ovaz presate
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:12:52 GMT)
--------------------------------------------------

Types of Oats | The Whole Grains Council
wholegrainscouncil.org › Whole Grains 101
Confused about all the different kinds of oats that are available? ... Rolled oats ( sometimes called old fashioned oats)

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://us.123rf.com/450wm/elenathewise/elenathewise1009/elen...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Asa arata aceste boabe, nu sunt fulgi așa cum știm fulgii de porumb, sunt efectiv presate si se pun în lapte si cu fructe sau fara. Sunt de diverse sortimente cu bucăți de ciocolată sau stafide sau fructe de pădure uscate.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2015-08-31 08:36:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos si eu, Simona !
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fulgi de ovaz mari (laminati)
adami
4fulgi de ovaz dupa reteta traditionala
Cmcc
4Boabe de ovaz presate
Alice Crisan


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fulgi de ovaz mari (laminati)


Explanation:
”fulgi de ovaz mari” apare pe eticheta:
http://www.veganlife.ro/cumpara/fulgi-de-ovaz-mari-500g-bio-...

S-ar mai poate spune si: fulgi de ovaz mari (traditionali)

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annamaria Amik: În reţetă, fulgi de ovăz obişnuiţi.
1 hr
  -> Multumsc. Din cate stiu eu, ceilalti, maruntiti, sunt obisnuiti acum.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Boabe de ovaz presate


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:12:52 GMT)
--------------------------------------------------

Types of Oats | The Whole Grains Council
wholegrainscouncil.org › Whole Grains 101
Confused about all the different kinds of oats that are available? ... Rolled oats ( sometimes called old fashioned oats)

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://us.123rf.com/450wm/elenathewise/elenathewise1009/elen...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2015-08-28 08:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Asa arata aceste boabe, nu sunt fulgi așa cum știm fulgii de porumb, sunt efectiv presate si se pun în lapte si cu fructe sau fara. Sunt de diverse sortimente cu bucăți de ciocolată sau stafide sau fructe de pădure uscate.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2015-08-31 08:36:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos si eu, Simona !

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Annamaria Amik: Fulgii de ovăz nu arată ca fulgii de porumb, ci exact ca boabele presate, doar că se numesc fulgi: http://www.veganlife.ro/cumpara/fulgi-de-ovaz-mari-500g-bio-... Dacă sunt mai mici, mărunţiţi, se numesc fulgi de ovăz fini.
1 hr
  -> Cred ca stiu cum arata de vreme ce-i mănânc în fiecare zi și nu sunt fulgi, nici nu arată ca fulgii, in engleza fulgii sunt "flakes".Corn flakes chocs flakes., potatoe flakes.Am dat si un link despre boabele presate de ovaz.

neutral  adami: Foloseste cineva aceasta denumire? N-am intalnit. Pe google apare intr-un glosar de traduceri și in 2 contexte zootehnice. Atat.
3 hrs

76 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fulgi de ovaz dupa reteta traditionala


Explanation:
mi se pare mai des intalnit termenul de fulgi de ovaz desi tehnologia de producere este desigur presarea

--------------------------------------------------
Note added at 76 days (2015-11-12 11:09:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sigur ca fulgii de ovaz sau de alte cereale arata altfel decat fulgii de porumb. Eu locuiesc in Franta si cumpar de 10 ani fulgi de cereale pt micul dejun. Aici se numesc "flocons" = fulgi si arata exact asa cum se vede in poza de mai sus.

Boabe de ovaz presate s-ar putea confunda cu un nutret vandut la sac pentru hrana de iarna si care este si cu paie si altele in el.

--------------------------------------------------
Note added at 76 days (2015-11-12 11:10:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ma refer la hrana animalelor...

Cmcc
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search