spork

Romanian translation: lingura (sau lingurita) cu dinti de furculita

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spork
Romanian translation:lingura (sau lingurita) cu dinti de furculita
Entered by: cristianac42

17:14 Apr 2, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary / vesela
English term or phrase: spork
spork is an unusual dining implement that is part spoon, part fork.

am mai intilnit termenul. am un lapsus :I
Bogdan Honciuc
Romania
lingura (de plastic) cu dinti de furculita
Explanation:
cred ca e singura posibilitate de traducere
Selected response from:

cristianac42
Grading comment
multumesc. furculingura e simpatic, dar spre deosebire de "spork", nu exista in vreun dictionar :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1furculingura
Lish
5lingura (de plastic) cu dinti de furculita
cristianac42


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lingura (de plastic) cu dinti de furculita


Explanation:
cred ca e singura posibilitate de traducere

cristianac42
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc. furculingura e simpatic, dar spre deosebire de "spork", nu exista in vreun dictionar :)

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
furculingura


Explanation:
Cred ca tocmai am inventat un cuvant :) Depinde foarte mult de contextul in care il folosesti (d'uh! I know...) dar eu numai la asta ma pot gandi cand vad o ciudatenie din aia.

Lish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aurafas: de ce n-am inventa ?:)
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search