bridge loan

Romanian translation: credit punte/pentru refacere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bridge loan
Romanian translation:credit punte/pentru refacere
Entered by: Robert Roata

17:50 Nov 22, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: bridge loan
...
Robert Roata
credit punte/pentru refacere
Explanation:
l-am intalnit mai mult ca 'bridging loan'

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-11-22 17:56:42 GMT)
--------------------------------------------------

Două linkuri, dar mai sunt şi altele:

Credit Punte in LEI - se acorda persoanelor fizice, proprietari legali ai unei locuinte, in scopul achizitionarii unei alte proprietati imobiliare, superioara valoric celei detinute initial . Termenul maxim este de 12 luni pentru achizitionarea de locuinte si 24 luni pentru construirea de locuinteiar avansul este 0.

http://www.cauta-imobiliare.ro/articole/credit-punte-extra-b...

In situatia in care solicitantul detine un imobil cu care poate
garanta un avans de 25% pentru un credit imobiliar, se poate beneficia
de un "credit punte" care se acorda pe o perioada de maxim 1 an (12
luni), rambusarea acestuia facandu-se intr-o singura rata, din suma
rezultata in urma valorificarii imobilului sau din alte disponibilitati
ale solicitantului. Acest credit se acorda in limita a 80% din valoarea
admisa in garantie a imobilului fara a se determina capacitatea de
plata a solicitantului.


http://www.creditimobiliar.ro/articole/cum_se_calculeaza_cre...

Selected response from:

Diana Wright
United Kingdom
Grading comment
Mulţumesc, Diana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2credit punte/pentru refacere
Diana Wright
3împrumut-punte/de legătură
Mihai Badea (X)


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
împrumut-punte/de legătură


Explanation:
conform Lexiconului ec. de la Ed. ec.

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 178

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
credit punte/pentru refacere


Explanation:
l-am intalnit mai mult ca 'bridging loan'

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-11-22 17:56:42 GMT)
--------------------------------------------------

Două linkuri, dar mai sunt şi altele:

Credit Punte in LEI - se acorda persoanelor fizice, proprietari legali ai unei locuinte, in scopul achizitionarii unei alte proprietati imobiliare, superioara valoric celei detinute initial . Termenul maxim este de 12 luni pentru achizitionarea de locuinte si 24 luni pentru construirea de locuinteiar avansul este 0.

http://www.cauta-imobiliare.ro/articole/credit-punte-extra-b...

In situatia in care solicitantul detine un imobil cu care poate
garanta un avans de 25% pentru un credit imobiliar, se poate beneficia
de un "credit punte" care se acorda pe o perioada de maxim 1 an (12
luni), rambusarea acestuia facandu-se intr-o singura rata, din suma
rezultata in urma valorificarii imobilului sau din alte disponibilitati
ale solicitantului. Acest credit se acorda in limita a 80% din valoarea
admisa in garantie a imobilului fara a se determina capacitatea de
plata a solicitantului.


http://www.creditimobiliar.ro/articole/cum_se_calculeaza_cre...



Diana Wright
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc, Diana!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc, Bogdan!

agree  Could-you
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search