fundamental education by family (homeschool)

Romanian translation: educatia fundamentală de către familie (educația acasă/la domiciliu)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fundamental education by family (homeschool)
Romanian translation:educatia fundamentală de către familie (educația acasă/la domiciliu)

12:01 Sep 23, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-09-26 14:54:16 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy / este vorba de o foaie matricola
English term or phrase: fundamental education by family (homeschool)
fundamental education by family (homeschool)?
andreea ionescu
educatia fundamentală de către familie (educația acasă/la domiciliu)
Explanation:
o varianta
Selected response from:

Octavia Veresteanu
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2educatia fundamentală de către familie (educația acasă/la domiciliu)
Octavia Veresteanu
3educaţia de bază în familie | noţiuni de bază/fundamentale privind educaţia în familie
Claudia Coja


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
educatia fundamentală de către familie (educația acasă/la domiciliu)


Explanation:
o varianta

Octavia Veresteanu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra& Kenneth: "la domiciliu" mi se pare o varianta buna, care nu implica "cei 7 ani de acasa" sau alte valori educative capatate in familie"
2 hrs
  -> Multumesc Sandra&Kenneth!:)

agree  Adriana Dragomir
17 hrs
  -> Multumesc Adriana!

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
educaţia de bază în familie | noţiuni de bază/fundamentale privind educaţia în familie


Explanation:
Sunt niste variante - in principiu trebuie sa gasiti o varianta care sa respecte sensul, pentru ca - banuiesc - in Romania situatiile de scolarizare la domiciliu sunt relativ rare, si nu stiu daca exista o expresie consacrata.
Despre asa ceva, aici:
http://www.cdep.ro/proiecte/2013/300/60/9/pl665.pdf

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search