Range Hood

Romanian translation: Deflector aer condiționat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Range Hood
Romanian translation:Deflector aer condiționat
Entered by: danieline

14:20 Nov 23, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Range Hood
LA UN APARAT DE AER CONDITIONAT
(TELECOMANDA CU FIR)


When the ventilator(ERV) or MINI AHU indoor operates in another mode, it is indicated if the Range Hood interconnection is achieved.

If you change operation during Range Hood interconnection, the newly selected operation appears on the remote controller display.
࡛ You cannot control the Range Hood with your remote controller.

___

Displays Indirect/Direct/Outdoor air supply intake/
Humidifying/External interconnection control/Range hood

___

࡛ Energy-Saving function may not activate when central control, external control, or a range hood is used.
danieline
Deflector aer condiționat
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:34:49 GMT)
--------------------------------------------------

eflector aer conditionat transparent pentru ... - Domo
https://www.domo.ro › ... › Aparate de Aer Conditionat
Translate this page

Rating: 5 - ‎25 votes
Cumpara deflector aer conditionat transparent pentru redirectionare flux de aer accesorii de montaj incluse 100x43 cm deflector iefin de la domo.ro.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

Central Air Conditioning Windshield Deflector Hood Air ...
https://www.amazon.co.uk › Air-Conditioning-Windshield-Air-conditioning-...
Central Air Conditioning Windshield Deflector Hood Air-conditioning Vent Baffle Anti-blowing Straight Ceiling Machine General Purpose(one slice) (Size : 43cm).

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:41:09 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.landrumhardware.com/categories/range-hood


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:50:01 GMT)
--------------------------------------------------

Deflector Aer - Aparate de climatizare - OLX.ro
https://www.olx.ro › ... › Electrocasnice
Translate this page
APARATE DE AER CONDITIONAT SECOND HAND SI NOI - deflector aer ... Deflector aer conditionat (protectie/deviere flux) ...
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
TY
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1hotă
adami
4Deflector aer condiționat
Alice Crisan


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
range hood
hotă


Explanation:
Sunt sisteme integrate in care hota si aerul conditionat isi iau aer pe un traseu comun.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=1216&bi...

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...

adami
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Nu cred ca e hota. E vorba de un aparat de aer conditionat, si Range Hood e parte din acesta. Multumesc oricum


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liviu-Lee Roth: tot la hotă mă gândesc, fiindcă este o chestie de ehilibrare a presiunii aerului în încăpere.
3 hrs
  -> Multumesc, nici eu nu cred ca nu e hota, doar i se spune "hota".

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
range hood
Deflector aer condiționat


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:34:49 GMT)
--------------------------------------------------

eflector aer conditionat transparent pentru ... - Domo
https://www.domo.ro › ... › Aparate de Aer Conditionat
Translate this page

Rating: 5 - ‎25 votes
Cumpara deflector aer conditionat transparent pentru redirectionare flux de aer accesorii de montaj incluse 100x43 cm deflector iefin de la domo.ro.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

Central Air Conditioning Windshield Deflector Hood Air ...
https://www.amazon.co.uk › Air-Conditioning-Windshield-Air-conditioning-...
Central Air Conditioning Windshield Deflector Hood Air-conditioning Vent Baffle Anti-blowing Straight Ceiling Machine General Purpose(one slice) (Size : 43cm).

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:41:09 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.landrumhardware.com/categories/range-hood


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-11-23 23:50:01 GMT)
--------------------------------------------------

Deflector Aer - Aparate de climatizare - OLX.ro
https://www.olx.ro › ... › Electrocasnice
Translate this page
APARATE DE AER CONDITIONAT SECOND HAND SI NOI - deflector aer ... Deflector aer conditionat (protectie/deviere flux) ...

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
TY

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Liviu-Lee Roth: Vezi discussion sau paginile 27/28 din prospect. Copy/paste textul askerului si google. O sa-ti de a prospectul Samsung.
2 hrs
  -> la sistemul de aer conditionat nu exista hota, poate la bucatarie. Uită-te la referințe. Aș vrea să ma conving cu imagini si articole cu “hotă” la sistemul de aer condiționat. O, bine ca nu e un manual de utilizare de 300 de pagini😊SCRIE:Page not found.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search