Wet cooling tower system

Romanian translation: sistem de cu turn de racire de tip umed

12:19 Apr 19, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: Wet cooling tower system
este vorba de o instalatie in cadrul unei centrale electrice.
Svetlana
Romanian translation:sistem de cu turn de racire de tip umed
Explanation:
http://www.concelex.ro/ro/p_ci_turn4.php

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-19 12:24:20 GMT)
--------------------------------------------------


scuze
sistem cu turn de racire de tip umed
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sistem de cu turn de racire de tip umed
Mihaela Sinca
5sistem de racire cu turn de racire umed
dan chirita
3metoda de racire umeda in coloana
cristianac42
2sistem bazat pe turn cu racire pe cale umeda
Anca Tolea


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wet cooling tower system
sistem de cu turn de racire de tip umed


Explanation:
http://www.concelex.ro/ro/p_ci_turn4.php

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-19 12:24:20 GMT)
--------------------------------------------------


scuze
sistem cu turn de racire de tip umed

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita: corect
21 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wet cooling tower system
metoda de racire umeda in coloana


Explanation:
asta ar fi echivalentului cf. dictionarului, cel putin

cristianac42
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wet cooling tower system
sistem bazat pe turn cu racire pe cale umeda


Explanation:
o posibila solutie

Anca Tolea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

21 days   confidence: Answerer confidence 5/5
wet cooling tower system
sistem de racire cu turn de racire umed


Explanation:
sistem de racire in circuit inchis cu turn de racrie folosit in centralele electrice

dan chirita
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search