anti-pumping device

Romanian translation: dispozitiv de antipompaj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-pumping device
Romanian translation:dispozitiv de antipompaj
Entered by: Mihaela Sinca

04:48 Oct 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: anti-pumping device
Este un dispozitiv (circuit) care nu permite re-inchiderea rapida a intrerupatoarelor dupa comanda de deschidere.
Dan Ilioiu
Romania
dispozitiv de antipompaj
Explanation:
vezi si GDT
www.energobit.com/cataloage/tavrida.pdf
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dispozitiv de antipompaj
Mihaela Sinca
5dispozitiv anti pompaj
dan chirita


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dispozitiv de antipompaj


Explanation:
vezi si GDT
www.energobit.com/cataloage/tavrida.pdf

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sil___
3 days 1 hr

agree  dan chirita: corect
202 days

202 days   confidence: Answerer confidence 5/5
dispozitiv anti pompaj


Explanation:
Este o protectie a ehcipamentelor electrice care nu permite inchiderea intrerupatoarelor dupa comanda de deschidere.

dan chirita
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search