primary metals

Romanian translation: metale feroase sub formă primară

11:03 Apr 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: primary metals
Steel and Primary Metals

am o insiruire de sectoare industriale (mining, construction, etc.) si acesta este unul dintre ele. Stie cineva ce sunt primary metals?
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:metale feroase sub formă primară
Explanation:
Cod CAEN 2710 - descriere.
... Productia de metale feroase sub forme primare si cea de feroaliaje. Vezi toate
firmele din baza de date edex.ro cu cod CAEN 2710 ...
www.edex.ro/cod_caen_2710.html - 41k - În Cache - Pagini similare

Cod CAEN 271 - descriere.
... Productia de metale feroase sub forme primare si semifabricate. Vezi toate
firmele din baza de date edex.ro cu cod CAEN 271 ...
www.edex.ro/cod_caen_271.html - 17k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.edex.ro ]

Direcţia Generală a Finanţelor Publice Mureş
... 2710 Productia de metale feroase sub forme primare si c 2721 Productia de
tuburi (tevi) din fonta 2722 Productia de tuburi (tevi) din otel ...
ms.mfinante.ro/nomenclatoare.html - 38k - În Cache - Pagini similare

Info afaceri > 27. Industria metalurgica - Club Afaceri ...
... 271 Productia de metale feroase sub forme primare si semifabricate 2710
Productia de metale feroase sub forme primare si cea de feroaliaje ...
www.clubafaceri.ro/info_article/article/1343/ - 38k - În Cache - Pagini similare

CS Rancon SRL
... Productia de ambalaje din lemn Productie de metale feroase sub forme primare
si semifabricate Alte activitati metalurgice Productia metalelor pretioase ...
domino.kappa.ro/pagini/virtuale.nsf/ 0/DC3D3AC7882CB0E4C22567F9002A8367?OpenDocument - 15k - În Cache - Pagini similare



--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-15 11:16:39 GMT)
--------------------------------------------------

sub \"forme\", pardon
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
mersi
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1metale feroase sub formă primară
Irene S.
4metale de prima fuziune
Cristian Nicolaescu
3metale de bază
GabiBecsek


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
metale feroase sub formă primară


Explanation:
Cod CAEN 2710 - descriere.
... Productia de metale feroase sub forme primare si cea de feroaliaje. Vezi toate
firmele din baza de date edex.ro cu cod CAEN 2710 ...
www.edex.ro/cod_caen_2710.html - 41k - În Cache - Pagini similare

Cod CAEN 271 - descriere.
... Productia de metale feroase sub forme primare si semifabricate. Vezi toate
firmele din baza de date edex.ro cu cod CAEN 271 ...
www.edex.ro/cod_caen_271.html - 17k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.edex.ro ]

Direcţia Generală a Finanţelor Publice Mureş
... 2710 Productia de metale feroase sub forme primare si c 2721 Productia de
tuburi (tevi) din fonta 2722 Productia de tuburi (tevi) din otel ...
ms.mfinante.ro/nomenclatoare.html - 38k - În Cache - Pagini similare

Info afaceri > 27. Industria metalurgica - Club Afaceri ...
... 271 Productia de metale feroase sub forme primare si semifabricate 2710
Productia de metale feroase sub forme primare si cea de feroaliaje ...
www.clubafaceri.ro/info_article/article/1343/ - 38k - În Cache - Pagini similare

CS Rancon SRL
... Productia de ambalaje din lemn Productie de metale feroase sub forme primare
si semifabricate Alte activitati metalurgice Productia metalelor pretioase ...
domino.kappa.ro/pagini/virtuale.nsf/ 0/DC3D3AC7882CB0E4C22567F9002A8367?OpenDocument - 15k - În Cache - Pagini similare



--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-15 11:16:39 GMT)
--------------------------------------------------

sub \"forme\", pardon

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Marginean: iata si o definitie: metal extracted from the ore without addition of any scrap
1 min
  -> mulţumesc

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metale de prima fuziune


Explanation:
http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&stt=&op=&brows...

vezi si eurodicautom

de remarcat ca nu se specifica daca sunt feroase sau neferoase

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-04-15 11:32:40 GMT)
--------------------------------------------------

se mai poate spune si \"metale noi\"

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metale de bază


Explanation:
Se mai numesc şi base metals.

GabiBecsek
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search