clutch drum

Romanian translation: tambur cuplaj

09:06 Apr 21, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: clutch drum
Place the saw lying on its side with the clutch drum facing upwards.

chainsaw
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:tambur cuplaj
Explanation:
N-am gasit o referinta in romana, dar cred ca e destul de sigur.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
multumesc pentru raspunsuri. si eu scrisesem tambur de ambreiaj, dar nu imi dadeam seama care parte este, de aceea linkul lui dan mi-a fost util
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tambur de ambreiaj
Janos Fazakas
4cilindru (de) ambreiaj
IMAGDA
3tambur cuplaj
Dan Marasescu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tambur cuplaj


Explanation:
N-am gasit o referinta in romana, dar cred ca e destul de sigur.


    Reference: http://www.ankn.uaf.edu/VS/chainsaw.html
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47
Grading comment
multumesc pentru raspunsuri. si eu scrisesem tambur de ambreiaj, dar nu imi dadeam seama care parte este, de aceea linkul lui dan mi-a fost util

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tambur de ambreiaj


Explanation:
Idem cu "clutch barrel"

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados: www.ankn.uaf.edu/VS/chainsaw.html , si granddictionaire tot asa ii spune
4 mins

agree  dan chirita: corect
19 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cilindru (de) ambreiaj


Explanation:
daca textul este din domeniul AUTO ...


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:SFBmR1mn65wJ:www.alpadr...
IMAGDA
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
cred ca reiese din enunt ca nu e domeniul AUTO
The asker has declined this answer
Comment: cred ca reiese din enunt ca nu e domeniul AUTO




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search