old

Romanian translation: uzate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:old
Romanian translation:uzate
Entered by: danieline

17:43 May 21, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: old
GENERATOR
old pressure test flex hoses
danieline
uzate
Explanation:
flex hoses este la bază trademark https://www.flexhose.com/, a devenit un termen în sine, tub flexibil sau tub flex.
Această înșiruire cuprinde trei segmente:
old/pressure test/flex hoses
Este vorba de înlocuirea acestora sau de verificarea lor? Pentru a traduce corect, adaptați în funcție de context: au fost deja înlocuite și sunt scoase sau sunt uzate dar încă fac parte din instalație?
Selected response from:

Manuela Ciuruc
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1uzate
Manuela Ciuruc
3 -1vechile furtunuri sau presiune anterioara
Valentin valentin68


Discussion entries: 2





  

Answers


3 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
vechile furtunuri sau presiune anterioara


Explanation:
Google translate spune
vechile furtunuri flexibile de încercare la presiune

Eu as adauga si
furtunurile flexibile de incercare la presiunea anterioara

old pressure = presiunea anterioara

Nu stiiu cum este contextul

Valentin valentin68
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc pentru ajutor!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Manuela Ciuruc: Sper că glumiți cu Google translate...
1 day 5 hrs
  -> Domnisoara eu sunt inginer fizician si am vreo 30 de ani de experienta exact in acest domeniu, dvs ce sunteti? Acel google translate valoreaza vreo 80 de miliarde de dolari. Au muncit la el vreo 10 000 de programatori, traducatori, de meserie.

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
uzate


Explanation:
flex hoses este la bază trademark https://www.flexhose.com/, a devenit un termen în sine, tub flexibil sau tub flex.
Această înșiruire cuprinde trei segmente:
old/pressure test/flex hoses
Este vorba de înlocuirea acestora sau de verificarea lor? Pentru a traduce corect, adaptați în funcție de context: au fost deja înlocuite și sunt scoase sau sunt uzate dar încă fac parte din instalație?

Manuela Ciuruc
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Wright
1 day 27 mins
  -> Mulțumesc frumos, Diana.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search