automatic, self-testing diagnostics

Romanian translation: diagnosticare automata prin autotestare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:automatic, self-testing diagnostics
Romanian translation:diagnosticare automata prin autotestare
Entered by: Cristian Nicolaescu

14:13 Apr 4, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: automatic, self-testing diagnostics
nu cred ca e nevoie de context si banuiesc ca oricine intelege despre ce este vorba (e un echipament care are aceasta functie)
Problema mea este sum sa rezolv self-testing si automatic in romana, deoarece self-testing se traduce de cele mai multe ori cu autotestare.
De aceea, as vrea sa vad ce parere aveti si voi despre "autotestare automata". :)
Elvira Stoianov
Luxembourg
diagnosticare automata prin autotestare
Explanation:
Functiile de alarmare si averizare asigura diagnosticarea/diagnoza automata prin autotestare care detecteaza un numar de defecte ....

termenii : functii de alarmare, diagnosticare automata, diagnoza automata si autotestare se pot verifica pe Google
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc, asa o pornisem si eu, dar prepozitiile si pozitia cuvintelor se pare ca nu era prea reusita la mine
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2diagnosticare automata prin autotestare
Cristian Nicolaescu
5auto-diagnostic
dan chirita
3autotestare programata
Dan Marasescu


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autotestare programata


Explanation:
Ce zici?

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: cred ca merge
1 min
  -> multumesc

disagree  dan chirita: nu este programata autotestarea, ci indica in momentul aparitiei unui defet, unde este defectul.
35 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
diagnosticare automata prin autotestare


Explanation:
Functiile de alarmare si averizare asigura diagnosticarea/diagnoza automata prin autotestare care detecteaza un numar de defecte ....

termenii : functii de alarmare, diagnosticare automata, diagnoza automata si autotestare se pot verifica pe Google

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169
Grading comment
multumesc, asa o pornisem si eu, dar prepozitiile si pozitia cuvintelor se pare ca nu era prea reusita la mine

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
2 hrs
  -> multumesc

agree  Andrea Macarie
2 days 13 hrs
  -> multumesc

35 days   confidence: Answerer confidence 5/5
auto-diagnostic


Explanation:
in momentul cand apare un defect intr-un dulap electric, se semnalizeaza cartela defecta.

dan chirita
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search