food grade

Romanian translation: pentru industria alimentara

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:food grade
Romanian translation:pentru industria alimentara
Entered by: Paula Dana Szabados

19:21 Apr 8, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: food grade
exista vreo traducere consacrata? este vorba de uleiuri

Industrial Specialty Oils (textiles, food grade)
Elvira Stoianov
Luxembourg
pentru industria alimentara
Explanation:
Utilajele sunt "pentru industria alimentara", exista si PVC food grade, PVC pentru industria alimentara.
Din pacate, prea multe referinte in limba romana nu gasesc, probabil si pentru ca siguranta alimentara e la inceput in Romania. Eu asa l-am folosit.
Selected response from:

Paula Dana Szabados
Romania
Grading comment
multumesc, cu siguranta nu e vorba de uleiuri comestibile in sensul de ulei de floare-soarelui, etc. pt gatit. cred ca industria alimentara ar trebui sa fie ok
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pentru industria alimentara
Paula Dana Szabados
5 +1de calitate alimentară
Janos Fazakas


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
de calitate alimentară


Explanation:
Adică uleiul de floarea soarelui, măsline, porumb, etc. NU uleiurile mineral utilizate drept lubrifianţi

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-04-08 19:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

Da, cred că ai dreptate. Nu este vorba de ulei de floarea soarelui, dar de calitate alimentară cred că da. Oricum lubrifianţii NU au voie să vină în contact cu alimentele.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: olive etc e comestibil/http://www.inchem.org/documents/jecfa/jecmono/v10je08.htm
23 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pentru industria alimentara


Explanation:
Utilajele sunt "pentru industria alimentara", exista si PVC food grade, PVC pentru industria alimentara.
Din pacate, prea multe referinte in limba romana nu gasesc, probabil si pentru ca siguranta alimentara e la inceput in Romania. Eu asa l-am folosit.


    Reference: http://www.shell.ca/code/products/commercial/food/lubricants...
Paula Dana Szabados
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11
Grading comment
multumesc, cu siguranta nu e vorba de uleiuri comestibile in sensul de ulei de floare-soarelui, etc. pt gatit. cred ca industria alimentara ar trebui sa fie ok

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
3 hrs
  -> multumesc

agree  CSsys (X)
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search