AC power transient

Romanian translation: tranzienţi din reţeaua de curent alternativ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:AC power transient
Romanian translation:tranzienţi din reţeaua de curent alternativ
Entered by: Janos Fazakas

14:05 Apr 10, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: AC power transient
Use of metal conduit can improve immunity to lightning surges and AC power transients.
Elvira Stoianov
Luxembourg
tranzienţi din reţeaua de curent alternativ
Explanation:
Atunci când fulgeră, din cauza curenţilor de inducţie unul sau mai multe din cele 50 de sinusoide pe secundă din curentul alternativ, apare mult diferit de restul (de obicei mult mai ridicat). Deoarece filtrajul aparaturii lucrează este de obicei pe o gamă îngustă, nu poate filtra acest tranzient cu frecvanţa de 1 Hz. Ca atare acesta trece prin filtru, direct în aparat (care după aceea scooate fum, sau o ia razna:))) Acelaşi lucru se întâmăplă la cuplarea şi decuplarea unui mare consumator (centrifugă, cuptor, etc.)
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tranzienţi din reţeaua de curent alternativ
Janos Fazakas
5 +2regim tranzitoriu al retelei
Tudor Soiman


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ac power transient
regim tranzitoriu al retelei


Explanation:
de curent alternativ
transient voltage = supratensiune
deci poti spune la supratensiuni ale reţ.

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
7 mins

agree  ZAMOLXIS
16 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ac power transient
tranzienţi din reţeaua de curent alternativ


Explanation:
Atunci când fulgeră, din cauza curenţilor de inducţie unul sau mai multe din cele 50 de sinusoide pe secundă din curentul alternativ, apare mult diferit de restul (de obicei mult mai ridicat). Deoarece filtrajul aparaturii lucrează este de obicei pe o gamă îngustă, nu poate filtra acest tranzient cu frecvanţa de 1 Hz. Ca atare acesta trece prin filtru, direct în aparat (care după aceea scooate fum, sau o ia razna:))) Acelaşi lucru se întâmăplă la cuplarea şi decuplarea unui mare consumator (centrifugă, cuptor, etc.)

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 82
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Brooks
1 day 6 hrs

agree  dan chirita: corect
30 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search