stem adapter

Romanian translation: niplu de trecere de la filet la tub/furtun

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stem adapter
Romanian translation:niplu de trecere de la filet la tub/furtun
Entered by: Cristian Nicolaescu

02:33 Apr 13, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: stem adapter
Fitting, Stem Adapter, ˝-inch O.D., Ľ NPTThis is from the op. man. of a chlorine analyzer

From a Sample Conditioning Parts List of a chlorine analyzer
Elvira Stoianov
Luxembourg
niplu de trecere de la filet la tub/furtun
Explanation:
niplu de trecere de la filet (1/4 NPT) la tub/furtun [1/2 toli este diametrul exterior al tijei - adica a sectiunii lise (netede) pe care se monteaza tubul/furtunul)
de regula la montajului unui furtun se foloseste un colier de strangere furtun pe tija

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.westheat.co...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5niplu de trecere de la filet la tub/furtun
Cristian Nicolaescu
5adaptor pentru tijă/trunchi/tulpină
Janos Fazakas


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
adaptor pentru tijă/trunchi/tulpină


Explanation:
Depinde din ce se determină clorul cu acest instrument. Dacă direct din plant, atunci "stem" oate însemna şi peduncul. Cred că trebuie să te orientezi după figuri, dacă ai aşa ceva în text.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 82

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
niplu de trecere de la filet la tub/furtun


Explanation:
niplu de trecere de la filet (1/4 NPT) la tub/furtun [1/2 toli este diametrul exterior al tijei - adica a sectiunii lise (netede) pe care se monteaza tubul/furtunul)
de regula la montajului unui furtun se foloseste un colier de strangere furtun pe tija

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.westheat.co...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169
Grading comment
multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search