International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

epoxy

Romanian translation: epoxidic

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:epoxy
Romanian translation:epoxidic
Entered by: GabiBecsek

11:37 Apr 23, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: epoxy
Ştiţi cumva o denumire oficială, ori tot "epoxi"este şi pe româneşte. "metal filled epoxy repair putty"

Thank's!
GabiBecsek
Romania
epoxidic
Explanation:
Hecsi - Construiti cu noi
... PRODUSE EPOXIDICE PENTRU REPARAŢII. PRODUS. DESCRIERE. EPOMAX - EK. Chit epoxidic
din 2 componenţi. EPOMAX - L10. Răşină epoxidică injectabilă în fisuri ...
www.hecsi.com/isomat.epoxid.html - 30k - În Cache - Pagini similare

Hecsi - Construiti cu noi
... Sisteme Epoxidice. Produse hidroizolante. Agenti de curatare si decofrare.
Vopsele si acoperiri ... MULTIFILL. Chit color pentru rosturi ...
www.hecsi.com/isomat.adeziv.html - 24k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.hecsi.com ]

PANCOLOR
... LITOSTUCK X 24, - chit pentru rosturi cu dimensiuni de pana la 3 mm pentru
... chituri epoxidice bicomponente pentru chituirea rosturilor ce necesita ...
www.pancolor.ro/adezivi.htm - 30k - În Cache - Pagini similare

Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Mersi Irene, in special pt. linkuri.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8epoxidic
Irene S.
4epoxi
Valentin Alupoaie


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
epoxidic


Explanation:
Hecsi - Construiti cu noi
... PRODUSE EPOXIDICE PENTRU REPARAŢII. PRODUS. DESCRIERE. EPOMAX - EK. Chit epoxidic
din 2 componenţi. EPOMAX - L10. Răşină epoxidică injectabilă în fisuri ...
www.hecsi.com/isomat.epoxid.html - 30k - În Cache - Pagini similare

Hecsi - Construiti cu noi
... Sisteme Epoxidice. Produse hidroizolante. Agenti de curatare si decofrare.
Vopsele si acoperiri ... MULTIFILL. Chit color pentru rosturi ...
www.hecsi.com/isomat.adeziv.html - 24k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.hecsi.com ]

PANCOLOR
... LITOSTUCK X 24, - chit pentru rosturi cu dimensiuni de pana la 3 mm pentru
... chituri epoxidice bicomponente pentru chituirea rosturilor ce necesita ...
www.pancolor.ro/adezivi.htm - 30k - În Cache - Pagini similare



Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mersi Irene, in special pt. linkuri.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie
5 mins
  -> mulţumesc

agree  Paula Dana Szabados
1 hr
  -> mulţumesc

agree  spencer
2 hrs
  -> mulţumesc

agree  Elvira Stoianov
3 hrs
  -> mulţumesc, Elvira

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day 4 hrs
  -> mulţumesc

agree  Éva Vajda
1 day 17 hrs
  -> mulţumesc

agree  Cristian Nicolaescu
1 day 17 hrs
  -> mulţumesc

agree  dan chirita: corect
17 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
epoxi


Explanation:
.

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search