wall plate

Romanian translation: rama / contra-rama (in acest context)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wall plate
Romanian translation:rama / contra-rama (in acest context)
Entered by: Ioana Abrahan

15:58 Dec 12, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: wall plate
The wall plates are mounted around the upper edge of the air inlet to the ventilator deck.
Ioana Abrahan
Romania
rama / contra-rama (in acest context)
Explanation:
wall plate, in acest context, este rama ce sustine grila de introducere a aerului la nivelul / etajul de absorbtie.

Doua tipuri constructive: rama (se aplica direct pe peretele echipamentului) si contra- rama ("imbraca" perimetral golul de constructie in care se monteaza grila)

.. din experienta ...

Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rama / contra-rama (in acest context)
mihaela.
3Placă de perete
aslimnb


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Placă de perete


Explanation:
http://www.kaliterm.ro/poze/3880_DF_220808_RO_Kaliterm.pdf

aslimnb
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
rama / contra-rama (in acest context)


Explanation:
wall plate, in acest context, este rama ce sustine grila de introducere a aerului la nivelul / etajul de absorbtie.

Doua tipuri constructive: rama (se aplica direct pe peretele echipamentului) si contra- rama ("imbraca" perimetral golul de constructie in care se monteaza grila)

.. din experienta ...



mihaela.
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 101
Grading comment
Multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search