write-back of provisions-exceptional

Romanian translation: venit din provizioane

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:write-back of provisions-exceptional
Romanian translation:venit din provizioane
Entered by: iulian dobreanu

13:54 Oct 4, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: write-back of provisions-exceptional
in contul de profit si pierderi
Mihaela Balta
venit din provizioane
Explanation:
asa apare in Planul de Conturi din Ro, editat de Ministerul Finantelor si in formularele de Bilant din Ro.
Cu subcapitolele : ... din exploatare
... financiare
Nu apar in nomenclator aceste venituri "din surse exceptionale", dar, probabil, exista in alte economii ale lumii. De aceea nu ii dau High confy.
Selected response from:

iulian dobreanu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2venit din provizioane
iulian dobreanu
2-
Laurentiu Chiriac


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
-


Explanation:
Imi pare rau ca nu am un echivalent in romana, in http://www.websters-online-dictionary.org/definition/english...
se vede ca e un termen exact si se dau traduceri in franceza et.al. Poate ajuta?

Laurentiu Chiriac
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
venit din provizioane


Explanation:
asa apare in Planul de Conturi din Ro, editat de Ministerul Finantelor si in formularele de Bilant din Ro.
Cu subcapitolele : ... din exploatare
... financiare
Nu apar in nomenclator aceste venituri "din surse exceptionale", dar, probabil, exista in alte economii ale lumii. De aceea nu ii dau High confy.

iulian dobreanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: deducere a provizioanelor - surse excepţionale?
2 days 13 hrs
  -> Multumesc si mai cerem suport de la un coleg specializat in economie globala. Altfel decide Mihaela.

agree  Cristina Hritcu: de acord cu Lucian
3 days 8 hrs
  -> ...si cu mine! :D. Multumesc Cristina.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search