yield bond

Romanian translation: obligaţiune cu randament mare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:yield bond
Romanian translation:obligaţiune cu randament mare
Entered by: Lucica Abil

09:26 Aug 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: yield bond
working capital facility to be replaced by a high yield bond
coco78
titlu/obligaţiune cu randament mare
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2007-08-27 09:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

Obligatiuni speculative
(Junk bonds)

Emisiuni evaluate mai slab decat cele cu nivel superior de investitie de catre agentiile de rating. Cu alte cuvinte, sunt obligatiuni evaluate cu un rating mai scazut decat Baa de catre agentia Moody`s sau cu un rating mai scazut decat BBB de catre agentiile Standard & Poor`s, Fitch ori Duff & Phelps. Desi de cele mai multe ori acestea promit o dobanda mare, obligatiunile speculative prezinta un risc mare si pot fi aproape sau chiar in situatia ca emitentul lor sa nu-si poata indeplini obligatiile de plata. *Cunoscute si ca obligatiuni cu randament mare (high-yield bonds)*, obligatiunile speculative sunt foarte sensibile la schimbarile conditiilor economice.
http://www.eafacere.ro/dictionar.asp?fid=1058
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5titlu/obligaţiune cu randament mare
Lucica Abil
4 +1obligatiuni murdare
Eduard Pascariu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
obligatiuni murdare


Explanation:
cred ca tre sa iei si high ... si atunci ai high yield bond, sau high-yield bond. e vorba de obligatiuni extrem de rentabile dar si foarte riscante. li se spune si junk bonds. deci obligatiuni murdare sau riscante

Eduard Pascariu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dani Limbasan: obligatiuni cu randament si risc mare deci obligatiuni murdare
10 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
high yield bond
titlu/obligaţiune cu randament mare


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2007-08-27 09:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

Obligatiuni speculative
(Junk bonds)

Emisiuni evaluate mai slab decat cele cu nivel superior de investitie de catre agentiile de rating. Cu alte cuvinte, sunt obligatiuni evaluate cu un rating mai scazut decat Baa de catre agentia Moody`s sau cu un rating mai scazut decat BBB de catre agentiile Standard & Poor`s, Fitch ori Duff & Phelps. Desi de cele mai multe ori acestea promit o dobanda mare, obligatiunile speculative prezinta un risc mare si pot fi aproape sau chiar in situatia ca emitentul lor sa nu-si poata indeplini obligatiile de plata. *Cunoscute si ca obligatiuni cu randament mare (high-yield bonds)*, obligatiunile speculative sunt foarte sensibile la schimbarile conditiilor economice.
http://www.eafacere.ro/dictionar.asp?fid=1058

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 198
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: Prefer exprimarea ta Lucia, un randament si riscuri mari nu presupun obligatoriu ideea de "murdar" care în RO sugerează origini dubioase ale fondurilor
1 hr
  -> Mulţumesc! Termenii consacraţi în domeniu sunt obligaţiuni speculative (junk bonds) şi obligaţiuni cu randament mare (high yield bonds).

agree  Saturniana: Mi se pare mai buna aceasta sugestie si ma intreb daca nu cumva "junk" ala vine de la faptul ca dat fiind gradul mare de risc, te poti trezi ca obligatiunile respective sunt numai bune de dat la gunoi
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: obligation à rendement élevé cf GDT - intrebarea e pusa incomplet noroc cu contextul...
6 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  lucca: Am întâlnit şi termenul de "obligaţiuni de grad speculativ" - http://www.finpipe.com/bndjunk.htm
3 days 3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
42 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search