pay-in amount

Romanian translation: valoarea depunerii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pay-in amount
Romanian translation:valoarea depunerii
Entered by: Cris Hirzoiu

14:34 Nov 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: pay-in amount
Suma transferului/platii...?

Multumesc!
Cris Hirzoiu
Austria
valoarea depunerii
Explanation:
se refera la suma depusa intr-un cont/ depozit bancar pe baza si in functie de care dupa un timp deponentul poate beneficia de sume mai mari (pay-outs)
Selected response from:

Luiza Cosma (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4valoarea depunerii
Luiza Cosma (X)
4transferului
alexandrub


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transferului


Explanation:
ammount se refera si la cantitate, cred ca asta este suma transferului

alexandrub
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
valoarea depunerii


Explanation:
se refera la suma depusa intr-un cont/ depozit bancar pe baza si in functie de care dupa un timp deponentul poate beneficia de sume mai mari (pay-outs)

Luiza Cosma (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  natalina83 (X)
6 hrs
  -> multumesc!

agree  wordbridge
7 hrs
  -> multumesc!

agree  Ana Andronache
20 hrs
  -> multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
2 days 2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search