petty cash receipt

Romanian translation: chitanţă pentru fondul de casă

15:22 Feb 18, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: petty cash receipt
Denumire: Chitanta la 'petty cash receipt'
Vertrad
Romania
Romanian translation:chitanţă pentru fondul de casă
Explanation:
Dacă se referă la „working found”
synonyme(s)
petty cash
working fund

. français
.
float
fonds de caisse n. m.



„FOND DE CASĂ permite introducerea fondului de casă la începutul
zilei. Fondul poate fi introdus şi pe parcursul zilei ori de câte ori este
necesar. Fiecare introducere de fond de casă se va reflecta pe raportul
casierului.”
www.sintezis.ro/download/megastore/manual utilizare.pdf
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2chitanta pentru cheltuieli marunte
mihaela.
4 +1chitanţă pentru fondul de casă
Florin Ioan Ular
3petty cash - incasari marunte
Maria Badea
Summary of reference entries provided
petty cash box
Lavinia-Loredana Spargo

  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
petty cash - incasari marunte


Explanation:
chitanta pt incasari marunte ?

Maria Badea
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
chitanţă pentru fondul de casă


Explanation:
Dacă se referă la „working found”
synonyme(s)
petty cash
working fund

. français
.
float
fonds de caisse n. m.



„FOND DE CASĂ permite introducerea fondului de casă la începutul
zilei. Fondul poate fi introdus şi pe parcursul zilei ori de câte ori este
necesar. Fiecare introducere de fond de casă se va reflecta pe raportul
casierului.”
www.sintezis.ro/download/megastore/manual utilizare.pdf


Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stylish Translations: asa e, sunt chitante de casa (petty cash insemnand CASA in contabilitate)... cine are firma, stie :-)
2 days 4 hrs
  -> Mulţumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
chitanta pentru cheltuieli marunte


Explanation:
... "pety cash" este un fond pentru cheltuieli marunte, de zi cu zi. Cheltuielile respective se justifica in baza unor chitante simple, deci nu sunt necesare facturi.

mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrea Virgin (X)
1 day 12 hrs
  -> thanks!

agree  Tradeuro Language Services
1 day 21 hrs
  -> thanks!




Reference comments


45 mins
Reference: petty cash box

Reference information:
Termenul de petty cash a mai fost dezbatut pe proz.com la linkul urmator


    Reference: http://ron.proz.com/kudoz/english_to_romanian/economics/3314...
Lavinia-Loredana Spargo
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search