Work in progress/process (WIP)

Romanian translation: producție în curs de execuție

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Work in progress/process (WIP)
Romanian translation:producție în curs de execuție
Entered by: Claudia Coja

16:13 Sep 5, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Finance (general) / Statement
English term or phrase: Work in progress/process (WIP)
Definition of 'Work In Progress - WIP'

Material that has entered the production process but is not yet a finished product. Work in progress (WIP) therefore refers to all materials and partly finished products that are at various stages of the production process. WIP excludes inventory of raw materials at the start of the production cycle and finished products inventory at the end of the production cycle.

Also referred to as "work in process."

Read more: http://www.investopedia.com/terms/w/workinprogress.asp#ixzz2...
Claudia Coja
producție în curs de execuție
Explanation:
sau stocuri de producție în curs de execuție

Cred că se referă la stocurile din bilanț, iar aceste stocuri pot fi de mai multe feluri:
- Stocuri de materii prime şi materiale consumabile;
- Stocuri de producţie în curs de execuţie;
- Stocuri de produse finite şi mărfuri;
- Avansuri pentru cumpărări de stocuri.

www.inm-lex.ro/fisiere/pag_34/det_55/187.doc
http://www.altadict.ro/dictionar/stocuri
Selected response from:

Oana Ţica
Romania
Grading comment
Mulțumesc, Oana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3producție în curs de execuție
Oana Ţica
5productie in curs de executie
xyztranslations
5productie neterminata
Radu DANAILA
3materiale în curs de procesare
elena1310


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
work in progress/process (wip)
materiale în curs de procesare


Explanation:
materiale; acestea pot fi materii prime sau materiale, materiale în curs de procesare, produse finite, materiale de mentenanță etc.; toate acestea necesită depozitare, de aceea tipul de amplasare trebuie să satisfacă cerințele de depozitare și transport
http://ro.wikipedia.org/wiki/Amplasare_industrială_de_utilaj...

elena1310
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
work in progress/process (wip)
productie neterminata


Explanation:
Este vorba de o categorie contabila distincta.

http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topic...
"Inreg. contabile productie neterminata"

http://facultate.regielive.ro/cursuri/contabilitate/determin...
"Desfasurarea normala a procesului de productie presupune existenta in permanenta a unei cantitati de productie aflate in prelucrare pe masini sau la locurile de munca, productie denumita productie in curs sau neterminata. Ea lipseste in mod fizic doar acolo unde fabricatia se desfasoara instantaneu sau are o durata foarte scurta."


http://www.conta.ro/forum/topic/29979-productie-neterminata/
"1.luna in curs:
711=331-reluarea productiei neterminate de la sfirsitul lunii precedente
331=711-productia neterminata inventariata la sfirsitul lunii
2.luna urmatoare
711=331-reluarea productiei neterminate inregistrate la sfirsitul lunii prexedente
331=711-productia neterminata de la sfirsitul lunii curente "



http://cristina.bede.ro/tag/productia-neterminata/
"Contul 331 “Produse în curs de execuție” face parte din grupa 33 “Producţie în curs de execuţie” şi este un cont de activ. Cu ajutorul acestui cont se ține evidența stocurilor de produse în curs de execuție (care nu au trecut prin toate fazele de prelucrare prevăzute de procesul tehnologic, respectiv producția neterminată) "

Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 120

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
work in progress/process (wip)
producție în curs de execuție


Explanation:
sau stocuri de producție în curs de execuție

Cred că se referă la stocurile din bilanț, iar aceste stocuri pot fi de mai multe feluri:
- Stocuri de materii prime şi materiale consumabile;
- Stocuri de producţie în curs de execuţie;
- Stocuri de produse finite şi mărfuri;
- Avansuri pentru cumpărări de stocuri.

www.inm-lex.ro/fisiere/pag_34/det_55/187.doc
http://www.altadict.ro/dictionar/stocuri



    Reference: http://www.scribd.com/doc/93875706/Termeni-Contabili-Romana-...
    Reference: http://www.ccisalaj.ro/proj/modul13.pdf
Oana Ţica
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc, Oana!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TRAD Melina
1 hr
  -> Mulțumesc

agree  xyztranslations: http://www.kpmg.com/RO/ro/articole-publicatii/publicatii-rec...
14 hrs

agree  Alexandra Krah
20 hrs
  -> Mulțumesc

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
work in progress/process (wip)
productie in curs de executie


Explanation:
Este intr-adevar un cont contabil. Sper sa fie de folos planul de conturi din link (romana-engleza-franceza).


    Reference: http://www.kpmg.com/RO/ro/articole-publicatii/publicatii-rec...
xyztranslations
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search