Account Determination

Romanian translation: expirarea contului/actualizarea datelor (contului)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Account Determination
Romanian translation:expirarea contului/actualizarea datelor (contului)
Entered by: Raluca Mihesan

08:25 Mar 25, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Account Determination
No context, sorry :)
Raluca Mihesan
Romania
expirarea contului/actualizarea datelor (contului)
Explanation:
determination mai înseamnă și expirare
expirarea contului

după cum am văzut pe google, account determination se foloseşte în SAP
http://help.sap.com/saphelp_46c/helpdata/en/4f/71db80448011d...

refer to Updating Values in the Depreciation Area
depreciation- amortizare - A stinge treptat creditele pe termen lung prin plăți succesive sau prin răscumpărarea creanțelor.
Selected response from:

Simona Pop
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stabilirea contului
wordbridge
3afectarea contului
TRAD Melina
3expirarea contului/actualizarea datelor (contului)
Simona Pop


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
account determination
expirarea contului/actualizarea datelor (contului)


Explanation:
determination mai înseamnă și expirare
expirarea contului

după cum am văzut pe google, account determination se foloseşte în SAP
http://help.sap.com/saphelp_46c/helpdata/en/4f/71db80448011d...

refer to Updating Values in the Depreciation Area
depreciation- amortizare - A stinge treptat creditele pe termen lung prin plăți succesive sau prin răscumpărarea creanțelor.


Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Multumesc mult!

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
account determination
stabilirea contului


Explanation:
pur si simplu ...

wordbridge
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 56

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
account determination
afectarea contului


Explanation:
o posibila traducere
SAP: "advanced G/L account determination -
A centralized function used to determine the inventory accounts according to a criterion or a combination of
criteria. "
DEX: "AFECTÁ1, afectez, vb. I. Tranz. A destina (o sumă de bani, o cantitate de materiale etc.) unui anumit scop."



    Reference: http://chat.mfinante.ro/ContestatiiSite.nsf/be5587a89489fd8b...
    Reference: http://www.qsp.ro/buget/
TRAD Melina
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 148




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search