culinary aids

Romanian translation: semi-preparate si condimente / auxiliare culinare / ingrediente alimentare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:culinary aids
Romanian translation:semi-preparate si condimente / auxiliare culinare / ingrediente alimentare
Entered by: lucca

17:39 Oct 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: culinary aids
in lista de produse a unei companii care se ocupa in principal de carne, in aceeasi lista fiind de ex. sliced ham si bellies
Elvira Stoianov
Luxembourg
semi-preparate si condimente / auxiliare culinare / ingrediente alimentare
Explanation:
Nu-mi e foarte clar ce inseamna. Pe unele situri e clar ca sunt condimente, "arome" culinare. Pe altele (v. mai jos) - ulei, zahar, paste, un fel de "consumabile" culinare. "Materii prime". Inclin catre auxiliare culinare sau catre ingrediente alimentare (uzuale), sunt acele materii prime alimentare care se gasesc, in general, in casa pentru orice eventualitate, dar care nu se consuma ca atare, ci intra in compozitia altor bucate propriu-zise.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7semi-preparate si condimente / auxiliare culinare / ingrediente alimentare
lucca
5ingrediente culinare auxiliare
corinaluminita


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
semi-preparate si condimente / auxiliare culinare / ingrediente alimentare


Explanation:
Nu-mi e foarte clar ce inseamna. Pe unele situri e clar ca sunt condimente, "arome" culinare. Pe altele (v. mai jos) - ulei, zahar, paste, un fel de "consumabile" culinare. "Materii prime". Inclin catre auxiliare culinare sau catre ingrediente alimentare (uzuale), sunt acele materii prime alimentare care se gasesc, in general, in casa pentru orice eventualitate, dar care nu se consuma ca atare, ci intra in compozitia altor bucate propriu-zise.


    Reference: http://www.daregal.fr/rubrique25.html
lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: agree cu toate variantele, "culinary aids" nu cred că este un termen consacrat, ci unu foarte general, care poate însemna cam orice, în funcţie de context
8 mins
  -> Multumesc

agree  eVerbum (X)
24 mins
  -> Multumesc

agree  Lucica Abil: sau adaosuri culinare, sunt multe exemple pe google
30 mins
  -> Multumesc. Elvira va fi coplesita de atatea optiuni :-)

agree  Bogdan Burghelea
35 mins
  -> Multumesc

agree  Paula Marginean
1 hr
  -> Multumesc

agree  Elizabeth Rudin: Provine din franceza (aides culinaires), si apare mai ales pe pagini traduse din franceza.
3 hrs
  -> Mulrumesc

agree  Arabella K-: a culinary aid is any of the ingredients you add to dishes in order to give them a specific taste.Spre exemplu:unt, ulei, sare, zahar, otet...etc
1 day 5 hrs
  -> Multumesc, cred ca e definitia cea mai clara

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ingrediente culinare auxiliare


Explanation:
ingrediente culinare auxiliare - pot sa fie orice de la condimente, alte ingrediente culinare, etc.

corinaluminita
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search