slush puppy

Romanian translation: Băuturi de îngheţată

07:30 Mar 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink
English term or phrase: slush puppy
Este sucul acela îngheţat care se serveşte la dozatoare, însă nu găsesc denumirea exactă sau cea mai folosită.
Cristiana Coblis
Romania
Romanian translation:Băuturi de îngheţată
Explanation:


"Un aparat foarte adaptabil pentru producerea si servirea bauturilor de inghetata, serbeturilor si bauturilor reci. "

"Aceste aparate sunt proiectate pentru a face bauturi din inghetata, serbet si bauturi reci, avand un mixer semi-automat practic si inovativ."
Selected response from:

Ivona Tillett
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bautura inghetata
Andreea Bostan
3 +2Băuturi de îngheţată
Ivona Tillett
3băutură cu fulgi de gheaţă
Maria Diaconu
2îngheţată granulată
Valentin Cirdei


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
băutură cu fulgi de gheaţă


Explanation:
Trebuie să aibă o denumire comercială pe care nu mi-o amintesc, dar "băutură cu fulgi de gheaţă" ar trebui să fie denumirea generică. Amintiri de pe plaja din Mamaia :)

Maria Diaconu
Romania
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 34

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Băuturi de îngheţată


Explanation:


"Un aparat foarte adaptabil pentru producerea si servirea bauturilor de inghetata, serbeturilor si bauturilor reci. "

"Aceste aparate sunt proiectate pentru a face bauturi din inghetata, serbet si bauturi reci, avand un mixer semi-automat practic si inovativ."


    Reference: http://www.automatedecafea.ro/vanzare/dozatoare.php
Ivona Tillett
United Kingdom
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alina_p
45 mins
  -> Mulţumesc, Alina.

agree  Cristina Chaplin
20 hrs
  -> Mulţumesc, Awana.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
îngheţată granulată


Explanation:
Am nişte amintiri neguroase şi difuze ... dar parcă aşa se numea, sau cel puţin aşa îi spuneau comercianţii. Era roz-purpurie, avea fulgi de gheaţă (chiar ditamai aisbergurile în care îţi rupeai dinţii dacă nu aveai noroc) şi era malaxată în nişte recipiente transparente.

HTH.

Valentin Cirdei
Romania
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bautura inghetata


Explanation:
Este un"trade mark"; un nume dat acestei bauturi. Slush Puppy also sales icecreams and candies. It's just a brand

Andreea Bostan
United Kingdom
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search