crisps

Romanian translation: cartofi crocanti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crisps
Romanian translation:cartofi crocanti
Entered by: Diana Nacu

18:16 Jul 31, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Food & Drink / Food items
English term or phrase: crisps
crisps
Diana Nacu
Ireland
cartofi crocanti
Explanation:
Nu am specificat "prajiti" deoarece pot fi si facuti la cuptor. Ceva mai sanatos:)
http://www.freefoto.com/browse/09-09-0?ffid=09-09-0
sau mai bine
http://www.taquitos.net/snacks.php?snack_code=1616
Selected response from:

Marinela Sandoval
United States
Grading comment
Intr-adevar - acum am gasit si eu raspunsul. The technical term is: cartofi deshidrataţi prin uscare, prelucrati din piure de cartofi expandat ... :) dar sunt cunoscuti comercial ca si cartofi crocanti. Multumesc, Diana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1cartofi crocanti
Marinela Sandoval
3 +1chipsuri
Mihai Dascalu
4 -1cartofi pai
Antonia Toth


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
chipsuri


Explanation:
... cartofi pai... în funcţie de context

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-07-31 18:28:49 GMT)
--------------------------------------------------

Diferenţa o face varianta de engleză din care traduceţi: engleză americană, australiană...
http://au.geocities.com/bellejazz_oz/slang.html

Mihai Dascalu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Nu chiar, in British ENglish exista si crisps si chips, doua tipuri de cartofi prajiti diferite. Multumesc, Diana


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: "Chipsuri"
16 mins
  -> Mulţumesc!

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
cartofi pai


Explanation:
hallo.ro

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2007-07-31 18:22:47 GMT)
--------------------------------------------------

sau cartofi prăjiţi că văd că au şi alte forme...

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2007-07-31 18:33:50 GMT)
--------------------------------------------------

dacă vrei o varinată românească, am mai găsit:
"cartofi expandaţi"

--------------------------------------------------
Note added at 32 minute (2007-07-31 18:48:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.culinar.ro/forum/index.php?act=Print&client=print...



Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Expandati se apropie de adevar. Imi puteti oferi un link spre exemplificare? Multumesc, Diana


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Burghelea: Nu sînt cartofii pai, deoarece aceia se numesc "chips".
17 mins
  -> Sincer, nu este un subiect care mă pasionează, eu consum doar varianta clasică gătită de mine.

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cartofi crocanti


Explanation:
Nu am specificat "prajiti" deoarece pot fi si facuti la cuptor. Ceva mai sanatos:)
http://www.freefoto.com/browse/09-09-0?ffid=09-09-0
sau mai bine
http://www.taquitos.net/snacks.php?snack_code=1616

Marinela Sandoval
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Intr-adevar - acum am gasit si eu raspunsul. The technical term is: cartofi deshidrataţi prin uscare, prelucrati din piure de cartofi expandat ... :) dar sunt cunoscuti comercial ca si cartofi crocanti. Multumesc, Diana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
17 hrs
  -> Multumesc Rodica:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search