gliding panel crib

Romanian translation: patut de copil cu panou mobil/ gratar rabatabil

21:54 Nov 29, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: gliding panel crib
Este vorba de un tip de patut pentru copii.

Multumesc!
ioana2183
Romania
Romanian translation:patut de copil cu panou mobil/ gratar rabatabil
Explanation:
Tocmai s-au declarat ca fiind periculoase in USA.
Chestia cu gratarul mi se pare un barbarism, dar cu aceast denumire se vinde in Romania
http://www.shopmania.ro/magazin~online-echipament-pentru-cop...
Este un "perete" al patutului care aluneca in sus si in jos, dupa nevoi


Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12patut de copil cu panou mobil/ gratar rabatabil
Anca Nitu
4pătuţ cu laterale reglabile pe înălţime (culisante)
George Colibaba


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
patut de copil cu panou mobil/ gratar rabatabil


Explanation:
Tocmai s-au declarat ca fiind periculoase in USA.
Chestia cu gratarul mi se pare un barbarism, dar cu aceast denumire se vinde in Romania
http://www.shopmania.ro/magazin~online-echipament-pentru-cop...
Este un "perete" al patutului care aluneca in sus si in jos, dupa nevoi




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba: :)
3 mins

agree  Julia Bogdan Rollo (X)
26 mins

agree  tagore: O sugestie de inlocuire:"grilaj" in loc de "gratar" (http://www.incasa.ro/1_p_49_Patut_pentru_copii_Max_226_919.h...
4 hrs

agree  cristina48
7 hrs

agree  Claudia Coja
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
11 hrs

agree  OanaS
13 hrs

agree  MMUK (X)
14 hrs

agree  wordbridge
18 hrs

agree  iuliana mihaela ionescu: mikajulia
20 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day 11 hrs

agree  Tradeuro Language Services
6 days

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pătuţ cu laterale reglabile pe înălţime (culisante)


Explanation:

gliding/sliding panel = laterala (grilaj, grătar) reglabilă pe înălţime.

http://idealbebe.ro/baby-expert-italia-patut-magia-alb-p-661...
http://www.douceur.ro/Magazin-online-Douceur/Patuturi-copii/...


George Colibaba
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search