pay out

Romanian translation: acordat/platit

14:05 May 13, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: pay out
For Structural Funds Programmes, any grant paid out by public authorities – including the Structural Funds (SFs) themselves – can constitute State aid. Where this is the case, these monies must comply with the EC’s State aid rules.
andreea ionescu
Romanian translation:acordat/platit
Explanation:
Toate sumele date, inclusiv cele acordate in cadrul Fondurilor Structurale, constituie subventii.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-05-13 14:17:02 GMT)
--------------------------------------------------

Adica statul trebuie sa respecte reglementarile europene privind ajutoarele de stat in cazul sumelor acordate pentru programele din cadrul FS. Granturile, fondurile sunt "canalizate" prin autoritatile nationale, si ca atare, au acelasi statut ca si ajutoarele de stat (nu stiu detaliile fiecarei axe din cadrul FS, dar de obicei statul finanteaza o anume parte din proiect, beneficiarul da restul).

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-05-13 14:39:07 GMT)
--------------------------------------------------

eventual: Achitate. Pt a face diferenta intre acordarea fondurilor si plata efectiva a lor (adica viramentul in contul beneficiarilor).
Selected response from:

Annamaria Amik
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10acordat/platit
Annamaria Amik
4 +2acordat
Cristina Najam


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pay out = platit in sensul de acordat sau cheltuit???????
acordat


Explanation:
Eu cred ca este vorba de acordat, mai ales ca apoi se specifica faptul ca va fi considerat ajutor de la stat.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-05-13 14:22:43 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, n-am vazut ca intre timp a mai raspuns cineva.
Sunt de acord cu raspunsul Annamariei, foarte complet.

Cristina Najam
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> Multumesc.

agree  cristina48
16 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
pay out = platit in sensul de acordat sau cheltuit???????
acordat/platit


Explanation:
Toate sumele date, inclusiv cele acordate in cadrul Fondurilor Structurale, constituie subventii.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-05-13 14:17:02 GMT)
--------------------------------------------------

Adica statul trebuie sa respecte reglementarile europene privind ajutoarele de stat in cazul sumelor acordate pentru programele din cadrul FS. Granturile, fondurile sunt "canalizate" prin autoritatile nationale, si ca atare, au acelasi statut ca si ajutoarele de stat (nu stiu detaliile fiecarei axe din cadrul FS, dar de obicei statul finanteaza o anume parte din proiect, beneficiarul da restul).

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-05-13 14:39:07 GMT)
--------------------------------------------------

eventual: Achitate. Pt a face diferenta intre acordarea fondurilor si plata efectiva a lor (adica viramentul in contul beneficiarilor).

Annamaria Amik
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult Annamaria:)))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Najam
10 mins

agree  Elvira Tatucu: Da, sunt sume date.
16 mins
  -> multumesc pentru confirmare

agree  Maria-Letitia Chiculita (X)
17 mins

agree  Florina-Livia Angheluta (X)
25 mins

agree  ELLA IACOB
1 hr

agree  Valentina Meyer
2 hrs

agree  RODICA CIOBANU: acordat
3 hrs

agree  Anca Tolea
15 hrs

agree  cristina48
16 hrs

agree  Denise Idel
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search