Employment Relations Act

Romanian translation: Legea privind relațiile la locul de munca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Employment Relations Act
Romanian translation:Legea privind relațiile la locul de munca
Entered by: wordbridge

14:58 May 20, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: Employment Relations Act
Lege promulgata in 1999
Draga Crisan
United Kingdom
Legea privind relațiile la locul de munca
Explanation:
....
Selected response from:

wordbridge
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Legea privind relațiile la locul de munca
wordbridge
4Codul Muncii
TRAD Melina


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
employment relations act
Codul Muncii


Explanation:
Este echivalentul românesc al legii privind relațiile de muncă

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Razvan R. Boros: E doar o parte a legislatiei cu privire la legea muncii si nu cred ca se traduce atat de simplu. Aceasta lege a adus schimbari cu privire la legea sindicatelor de pilda ori codul muncii nu implica asa ceva
59 mins
  -> Aveți dreptate, este de fapt o lege de amendare a "Work Labour". Atunci poate "Legea privind modificarea și completarea Codului Muncii"?

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
employment relations act
Legea privind relațiile la locul de munca


Explanation:
....

wordbridge
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search