Ministry of Interior and Municipalities

Romanian translation: Ministerul de Interne si al Unitatilor Administrativ-Teritoriale (de Baza)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ministry of Interior and Municipalities
Romanian translation:Ministerul de Interne si al Unitatilor Administrativ-Teritoriale (de Baza)
Entered by: Simona Vv

10:39 Oct 25, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / Republic of Lebanon, Ministry of Interior and Municipalities
English term or phrase: Ministry of Interior and Municipalities
Nu stiu daca si la ei, in Liban, e tot Ministerul Administratiei si Internelor, cum mi se pare cea mai corecta traducere...
Multumesc mult pentru orice idee!
Simona Vv
Ministerul de Interne si al Unitatilor Administrativ-Teritoriale (de Baza)
Explanation:
ORDONANŢĂ nr.53 din 16 august 2002 privind Statutul-cadru al ...

(1) Comuna este unitatea administrativ-teritorială de bază, care cuprinde populaţia rurală reunită prin comunitate de interese şi tradiţii. Comuna este alcătuită ...

www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=37525

Liens utiles - Ambassade du Liban

Ministerul se numeste in franceza - Ministerul de Interne si al Municipalitatilor

Président de la République libanaise SEM Michel Sleiman ... Monsieur le Vice Premier Ministre Samir Mokbel ... Ministère de l'Intérieur et des Municipalités

www.ambassadeliban.fr/liens_utiles.php

Despre municipalitatile din Liban :

Municipalités du Liban — Wikipédia

Au Liban, les municipalités constituent des divisions administratives de troisième niveau, situées sous les districts. Sommaire. [masquer]. 1 Histoire; 2 Rôle et ...

https://fr.wikipedia.org/wiki/Municipalités_du_Liban

--------------------------------------------------
Note added at 9 heures (2014-10-25 20:30:32 GMT)
--------------------------------------------------

Impartirea administrativ-teritoriala a Romaniei - E-Scoala

Teritoriul Romaniei cuprinde urmatoarele unitati administrativ-teritoriale: judetul, orasul si comuna. Judetul este alcatuit din orase si comune – unitati de baza ...
http://www.e-scoala.ro/geografie/impartire_administrativ_ter...
Selected response from:

cyr-traductions
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ministerul de Interne și Administrație Locală
Mircea Pauca
3Ministerul de Interne si al Unitatilor Administrativ-Teritoriale (de Baza)
cyr-traductions


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ministry of interior and municipalities
Ministerul de Interne și Administrație Locală


Explanation:
În unele țări Municipalities includ orașele și comunele (cu primărie distinctă), deci administratii locale. În Franța toate administrațiile locale se numesc 'commune' (inclusiv Parisul).

Mircea Pauca
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult pt raspuns!!


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ministry of interior and municipalities
Ministerul de Interne si al Unitatilor Administrativ-Teritoriale (de Baza)


Explanation:
ORDONANŢĂ nr.53 din 16 august 2002 privind Statutul-cadru al ...

(1) Comuna este unitatea administrativ-teritorială de bază, care cuprinde populaţia rurală reunită prin comunitate de interese şi tradiţii. Comuna este alcătuită ...

www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=37525

Liens utiles - Ambassade du Liban

Ministerul se numeste in franceza - Ministerul de Interne si al Municipalitatilor

Président de la République libanaise SEM Michel Sleiman ... Monsieur le Vice Premier Ministre Samir Mokbel ... Ministère de l'Intérieur et des Municipalités

www.ambassadeliban.fr/liens_utiles.php

Despre municipalitatile din Liban :

Municipalités du Liban — Wikipédia

Au Liban, les municipalités constituent des divisions administratives de troisième niveau, situées sous les districts. Sommaire. [masquer]. 1 Histoire; 2 Rôle et ...

https://fr.wikipedia.org/wiki/Municipalités_du_Liban

--------------------------------------------------
Note added at 9 heures (2014-10-25 20:30:32 GMT)
--------------------------------------------------

Impartirea administrativ-teritoriala a Romaniei - E-Scoala

Teritoriul Romaniei cuprinde urmatoarele unitati administrativ-teritoriale: judetul, orasul si comuna. Judetul este alcatuit din orase si comune – unitati de baza ...
http://www.e-scoala.ro/geografie/impartire_administrativ_ter...


cyr-traductions
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru ajutor!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search