Multilingual enablement

Romanian translation: pentru a asigura plurilingvismul

13:11 Nov 12, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
English term or phrase: Multilingual enablement
The platform will offer tools and services for the multilingual enablement of public services.

Stiu ce insemna dar nu gasesc termenul potrivit in romana. Orice sugestie este bine venita.
Loredana Arama
Romania
Romanian translation:pentru a asigura plurilingvismul
Explanation:
pentru a asigura plurilingvismul serviciilor publice...
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pentru a asigura plurilingvismul
Florin Ioan Ular
4pentru a permite accesarea multilingve
Alice Crisan


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
multilingual enablement
pentru a permite accesarea multilingve


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2015-11-12 13:29:37 GMT)
--------------------------------------------------

Biblioteca digitala la Universitatea Politehnica - TION
www.tion.ro › biblioteca-digitala-la-univ...
12 Apr 2011 - ... Europeana, care permite accesarea și vizualizarea resurselor digitale multilingve online pe internet.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-11-12 13:31:10 GMT)
--------------------------------------------------

PROMOVAREA MULTICULTURALITĂŢII ÎN ERA ...
rria.ici.ro › ria2012_2 › art04
by D Banciu - ‎2012 - ‎Cited by 4 - ‎Related articles
Biblioteca şi serviciile de informare într-un context cultural şi lingvistic divers, includ ... de Stat Queensland asigură accesarea multilingvă a informaţiilor pe internet. ... europeană, permite cetăţenilor să consulte versiunile online ale unor cărţi, ...

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2015-11-12 13:35:47 GMT)
--------------------------------------------------

...sau in loc de accesare, facilitarea multilingva a serviciilor publice.

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

3 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
multilingual enablement
pentru a asigura plurilingvismul


Explanation:
pentru a asigura plurilingvismul serviciilor publice...

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Multumesc





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search