Rosie the Riveter

Romanian translation: Rosie the Riveter

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rosie the Riveter
Romanian translation:Rosie the Riveter
Entered by: Claudia Coja

08:59 Jul 26, 2011
English to Romanian translations [PRO]
History
English term or phrase: Rosie the Riveter
Buna ziua.
As dori sa aflu traducerea oficiala in limba romana (daca exista una) a conceptului de Rosie the Riveter, folosit in SUA pentru a desemna femeile care, in al doilea razboi mondial, au ajuns sa ocupe posturi specifice barbatilor, in industria constructiilor de masini si nave de razboi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosie_the_Riveter
Multumesc.

Flaviu Ratiu
Archpoet
Rosie the Riveter
Explanation:
"Imaginea lui Rosie the Riveter a devenit un simbol cultural feminist care ilustreaza munca femeilor din fabrici in timpul celui de-Al Doilea ..."
http://www.feminism-romania.ro/index.php/multimedia/foto/133...
"Rosie the Riveter este icon cultural al Statelor Unite ale Americii. Reprezinta femeia americana care muncea in fabrica in timpul celui ..."
http://www.glossymagazine.ro/glossy-celeb-news-gossip/ce-coi...
Dupa cum vedeti, a fost pastrat in forma originala.
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rosie the Riveter
Klara Petelei
4 +1Rosie the Riveter
Claudia Coja


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rosie the riveter
Rosie the Riveter


Explanation:
"Imaginea lui Rosie the Riveter a devenit un simbol cultural feminist care ilustreaza munca femeilor din fabrici in timpul celui de-Al Doilea ..."
http://www.feminism-romania.ro/index.php/multimedia/foto/133...
"Rosie the Riveter este icon cultural al Statelor Unite ale Americii. Reprezinta femeia americana care muncea in fabrica in timpul celui ..."
http://www.glossymagazine.ro/glossy-celeb-news-gossip/ce-coi...
Dupa cum vedeti, a fost pastrat in forma originala.

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 day 20 hrs
  -> Mulţumesc:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
rosie the riveter
Rosie the Riveter


Explanation:
Nu a fost tradus în limba română şi nici nu este cazul. Este un simbol. Nici Florence Nightingale nu a fost tradus şi nici nu trebuie. Trebuie eventual explicat ce simbolizează.

Klara Petelei
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search