intership

Romanian translation: stagiatura/practica profesionala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intership/ internship
Romanian translation:stagiatura/practica profesionala
Entered by: felicia_za

08:14 Apr 19, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: intership
apare intr-un chestionar si nu stiu despre ce este vorba.
Una din intrebari suna cam asa:
1.How are you prepairing yourself for *intership*? sau
2.How is the *intership* related to your studies?
felicia_za
stagiatura/practica profesionala
Explanation:
-
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
multumesc tuturor

si eu am cautat pe net si am gasit ambele forme adica si *intership* si *internship*
vezi: http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_5636_rArNrNrNrN,00.html

in chestionar insa am intalnit prima varianta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7stagiatura/practica profesionala
Dan Marasescu
3perioada in care ati operat ca intern
Anca Tolea


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
stagiatura/practica profesionala


Explanation:
-

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43
Grading comment
multumesc tuturor

si eu am cautat pe net si am gasit ambele forme adica si *intership* si *internship*
vezi: http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_5636_rArNrNrNrN,00.html

in chestionar insa am intalnit prima varianta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: interNship, that is...
1 min

agree  Maria Diaconu
2 mins

agree  Bogdan Honciuc: exact, depinde de facultate daca e practica sau stagiatura. si e internship, bineinteles
4 mins

agree  Cornelia Serban
5 mins

agree  Suzana Brailescu: interNship, evident, daca nu cumva e vreun cuvant de care nu stie nimeni...
11 mins

agree  Ioana Bostan: internship
21 mins

agree  Elena Matei
24 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
perioada in care ati operat ca intern


Explanation:
intership nu exista in limba engleza, probabil este internship temrnul cautat si se refera la perioada de lucru ca intern intr-o organizatie


    Reference: http://encarta.msn.com
Anca Tolea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search