PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

discipline engineer

Romanian translation: inginer protecţia muncii

09:58 Apr 12, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: discipline engineer
Τhis Safety Manual refers to:
•site managers and *discipline engineers*
•engineers who undertake the role of..........

DISCIPLINE ENGINEERS is doing
safety implementation supervision

Ensure the implementation of HSP provisions in the part of the project which have been undertaken
Carry out inspections on site and keeps records in Safety Log Book
felicia_za
Romanian translation:inginer protecţia muncii
Explanation:
inginer protectia muncii si mediResponsabil in cadrul ...locuri de munca, locuri de munca in bucuresti, locuri de munca romania, locuri de munca strainatate, joburi, best, locuri, munca, oferte de munca, ...
www.ejobs.ro/cvuri_ejobs/curent-100595-inginer_ protectia_muncii_si_mediResponsabil_in_cadrul_Compartiment... - 54k - Cached - Similar pages


cerere loc de munca - Inginer protectia muncii, experienta 8 ani ...... Cereri de locuri de munca. cerere loc de munca. Inginer protectia muncii, experienta 8 ani, solicit angajare - 2004-09-02. Contact. Numele: Popescu Lucian. ...
www.evrika.ro/anunturi/anunt.php?n=121686&r=702 - 38k - Supplemental Result - Cached - Similar pages


Primaria municipiului AiudActivitate profesionalã, inginer Protectia Muncii la 'Salina' Ocna Mures, jud. Alba, tel. 870625 / 127. Activitate politicã, vicepresedinte PRM Aiud ...
www.aiud.ro/consilier_oprisa.php - 32k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Andrei A.Albu
Romania
Grading comment
multumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4inginer protecţia muncii
Andrei A.Albu
4inginer de specialitate
Cristian Nicolaescu
3Specialist protecţia muncii
Ivona Tillett


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
inginer protecţia muncii


Explanation:
inginer protectia muncii si mediResponsabil in cadrul ...locuri de munca, locuri de munca in bucuresti, locuri de munca romania, locuri de munca strainatate, joburi, best, locuri, munca, oferte de munca, ...
www.ejobs.ro/cvuri_ejobs/curent-100595-inginer_ protectia_muncii_si_mediResponsabil_in_cadrul_Compartiment... - 54k - Cached - Similar pages


cerere loc de munca - Inginer protectia muncii, experienta 8 ani ...... Cereri de locuri de munca. cerere loc de munca. Inginer protectia muncii, experienta 8 ani, solicit angajare - 2004-09-02. Contact. Numele: Popescu Lucian. ...
www.evrika.ro/anunturi/anunt.php?n=121686&r=702 - 38k - Supplemental Result - Cached - Similar pages


Primaria municipiului AiudActivitate profesionalã, inginer Protectia Muncii la 'Salina' Ocna Mures, jud. Alba, tel. 870625 / 127. Activitate politicã, vicepresedinte PRM Aiud ...
www.aiud.ro/consilier_oprisa.php - 32k - Cached - Similar pages



Andrei A.Albu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  andreea
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  lucca: sau TSM (tehnica securităţii muncii, dacă se mai foloseşte termenul)
57 mins
  -> Mulţumesc

agree  Elena Iercoşan
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  aurafas: definitely !
5 hrs
  -> Mulţumesc

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inginer de specialitate


Explanation:
adică inginer de diverse specialităţi
de ex : inginer constructor/automatist/energetician/electronist/de petrol si gaze, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-04-12 11:07:11 GMT)
--------------------------------------------------

o corectură
voiam să spun ingineri de diverse specialităţi

şi în contextul dat eu înţeleg că fiecare inginer se ocupă cu supravegherea implementării măsurilor de protecţia muncii în domeniul său de activitate, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-04-12 12:36:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/568494

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Specialist protecţia muncii


Explanation:
Nu sunt foarte sigură, dar unde lucrez eu toate persoanele care se ocupă de maşinării sunt ‘engineers’ (cu sau fără studii superioare, adică şi mecanicii). Cred că ‘inginer’ înseamnă o persoană cu studii superioare tehnice în România.

engineer:… 2. One who operates an engine. …




    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=engineer
Ivona Tillett
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search